Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Carrefour prezinta strategia privitoare la produsele marca proprie
Carrefour Romania a prezentat saptamana trecuta strategia privind produsele Marca Proprie Carrefour, precum si detalii referitoare la procesul de selectionare a furnizorilor pentru crearea unor produse de calitate.
Potrivit retailerului, produsele marca proprie Carrefour sunt mai ieftine cu minimum 20% decat produsele marcilor foarte cunoscute. De asemenea, peste 90% dintre produsele alimentare Marca Proprie Carrefour sunt fabricate in Romania si au o calitate similara cu produsele marcilor cunoscute.
Produsele evaluate in cadrul proiectului Panel Test pot fi identificate in magazine prin noul logo, "Inspirat, testat si aprobat de catre clientii Carrefour!".
"Strategia Carrefour pentru 2013 are ca axa principala dezvoltarea parteneriatelor cu comerciantii si producatorii locali. Suntem in permanenta cautare de noi cai prin care putem ajuta economia locala, satisfacand, totodata, nevoile si preferintele clientilor nostri." a declarat Francois Melchior De Polignac, director general al Carrefour Romania.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
valabila 48h
In Romania, Grupul Carrefour numara 116 magazine dintre care: 24 de hipermarket-uri "Carrefour", 68 de supermarket-uri "Market", si 24 de magazine de proximitate "Express".
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturiIdei de afaceri in agricultura