Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook

Masuri de finantare adresate asociatiilor de fermieri

masuri-de-finantare-adresate-asociatiilor-de-fermieri

Fermierii pot accesa sume de pana la 100.000 de euro prin intermediul a doua submasuri de finantare prin PNDR.


Reprezentantii AFIR le reamintesc fermierilor ca prin submasurile 16.4 si 16.4 a – Sprijin pentru cooperare orizontala si verticala intre actorii din lantul de aprovizionare in sectoarele agricol si pomicol, fermierii care decid sa coopereze pentru crearea unor lanturi scurte de aprovizionare pot obtine un sprijin in valoare de maximum 100.000 de euro.
 
Prin aceste masuri se doreste incurajarea cooperarii dintre actorii din sectorul agro-alimentar spre a-si comercializa produsele prin lanturile scurte de aprovizionare. De asemenea, sprijinul urmareste sa imbunatateasca gradul de calitate al produselor agro-alimentare si sa ajute fermierii sa fie mai performanti si mai competitivi pe piata.
 
Beneficiarii uneia dintre aceste doua submasuri pot utiliza suma aferenta sprijinului pentru o serie de cheltuieli menite sa ii ajute in a-si indeplini obiectivele mai sus mentionate. Iata care sunt principalele cheltuieli pe care un fermier le poate efectua prin aceste submasuri.
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afaceri la Cheie - GHID PRACTIC - Cultivarea legumelor in sistem ecologic


Afacere pe timp de criza Castiga 27 500 euro an din cultivarea legumelor ecologice A produce legume in sistem de agricultura ecologica a practica agricultura ecologica inseamna inainte de toate a produce SANATATE Indiferent ce tip de om de afaceri sunteti exclusiv pragmatic sau preocupat si de caracterul benefic al produselor sale ...

Oferta Speciala
valabila 48h

Cheltuieli privind planurile, studiile si marketingul
Elaborarea studiilor si planurilor de marketing asociate proiectului, inclusiv analize de piata, conceptul de marketing. Acestea reprezinta cheltuieli privind costurile generale ale proiectului si trebuie sa respecte conditiile specifice acestui tip de cheltuieli. Aceste cheltuieli nu pot depasi 10% din valoarea totala a sprijinului primit.
 
Costuri de functionare a cooperarii
Pot fi efectuate dupa semnarea contractului, nu vor depasi 20% din valoarea maxima a sprijinului acordat pe proiect si pot cuprinde:
– Cheltuieli de transport si de subzistenta ale coordonatorului si partenerilor (diurna), legate de activitatile parteneriatului, conform legislatiei nationale;
– Onorarii ale personalului (de exemplu angajat salariat in vederea asigurarii activitatii de secretariat, etc.);
– Cheltuieli legate de inchirierea spatiilor de desfasurare a intalnirilor parteneriatului, inchiriere sediu, achizitie echipamente IT si alte dotari necesare desfasurarii cooperarii.
Pentru costurile de functionare a cooperarii intensitatea sprijinului este de 100%.
 
Costuri directe ale produselor specifice / costuri de promovare
– Cheltuieli de promovare inclusiv pagina web, brosuri, pliante, bannere, promovare platita prin social media si alte retele de publicitate, radio si televiziune, chirii standuri de prezentare, personalizare echipamente, personalizare auto;
– Cheltuieli de marketing legate de etichetarea si ambalarea produsului, creare/achizitionare marca inregistrata, cheltuieli pentru protejarea marcii inregistrate.
– Investitii in constructii aferente activitatii de productie, procesare si/comercializare (modernizare, constructie), echipamente, utilaje necesare implementarii proiectului asa cum rezulta din planul proiectului, inclusiv mijloace de transport adecvate activitatii descrise in proiect;
– Cheltuieli legate de chirii pentru: echipamente, utilaje, mijloace transport marfa, standuri de comercializare, imobile necesare desfasurarii activitatii descrise in proiect (altele decat sediu) etc.
– Cheltuieli cu onorarii ale partenerilor, colaboratorilor externi, aferente activitatilor descrise in proiect si prestari servicii de catre acestia sau alte persoane/entitati, inclusiv cheltuielile aferente salariului/onorariului coordonatorului de proiect.
 
Cheltuieli privind costurile generale ale proiectului
Pentru a fi eligibile, cheltuielile privind costurile generale ale proiectului vor trebui sa indeplineasca anumite conditii:
a) respecta prevederile art. 45 din Regulamentul (UE) nr.1305/2013;
b) sunt prevazute sau rezulta din aplicarea legislatiei in vederea obtinerii de avize, acorduri si autorizatii necesare implementarii activitatilor eligibile ale operatiunii sau rezulta din cerintele minime impuse de PNDR 2014 – 2020;
c) sunt aferente, dupa caz: unor studii si/sau analize privind durabilitatea economica si de mediu, studiu de fezabilitate, proiect tehnic, document de avizare a lucrarilor de interventie, intocmite in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare;
d) sunt necesare in procesul de achizitii publice pentru activitatile eligibile ale operatiunii;
e) sunt aferente activitatilor de coordonare si supervizare a executiei si receptiei lucrarilor de constructii – montaj.
 
Aceleasi conditii se aplica si pentru cheltuielile de consultanta si pentru managementul proiectului. In cazul acestora, decontarea se va efectua proportional cu valoarea fiecarei transe de plata aferenta proiectului in cazul in care planul de proiect include actiuni care sunt eligibile in cadrul altor masuri.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Masuri de finantare adresate asociatiilor de fermieri
Rating:
Nota: 4.75 din 2 voturi

Articole conexe:

clubagricultura.ro

- intrebarea zilei

Combatere buruieni si boli

Intrebare: cum se combat buruienile si bolile in cultura de mac?

Raspuns: Combaterea buruienilor se face prin 2 -3 lucrari de plivit, 2 -3 lucrari de prasit + plivit manual s... citeste tot raspunsul aici

Comentarii
Comentarii0 comentarii




Ultima ora

Newsletter gratuit
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri".



Forum
Jean Carlos spune: Aveti nevoie de un imprumut pentru a incepe afacerea sau pentru a va plati facturile si o finantare corporativa pentru bunuri imobiliare si orice fel de finantare de afaceri ...
16 Ian. 2019 07:54:40
Raspunde la intrebare
Mircea Baran spune: Interesant
15 Ian. 2019 08:48:14
Raspunde la intrebare
Călina george cristian spune: Am intrat pe site Ministerului Agriculturii si nu gasesc unde scrie sprijinul pentru tineri fermieri în valoare de 50 mii de euro!
10 Ian. 2019 22:33:58
Raspunde la intrebare
Rubrica meteo
clubagricultura.ro

Punct de pe tulpina din care apar frunze. ...

Produse chimice utilizate in sectorul agricol pentru combaterea daunatorilor. Contin ingrediente bi ...
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton
 
 

Raport Special GRATUIT

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri


Adauga mai jos adresa ta de mail si vei primi raportul special gratuit "Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri" impreuna cu cele mai noi stiri si informatii din agricultura.

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016