Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook

Retailerii vad colaborarea cu asociatiile de producatori ca pe „o casatorie din interes”

retailerii-vad-colaborarea-cu-asociatiile-de-producatori-ca-pe-o-casatorie-din-interes

Aceasta este reactia Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania dupa lansarea oficiala a programului „Dor de gust”, in cadrul caruia peste 200 de legumicultori s-au asociat pentru a-si vinde produsele in marile magazine.



Relatam ieri despre initiativa Asociatiei Cultivatorilor de Legume, cu sprijinul Organizatiei Interprofesionale Prodcom Legume-Fructe si a Centrului de Comunicare al Fermierilor din Romania, in urma careia peste 200 de legumicultori importanti din sudul tarii s-au asociat si au incheiat contracte cu cateva hypermarket-uri, reusind astfel sa-si vanda produsele prin intermediul acestora.
 
Legumele romanesti ajung astfel pentru prima data pe rafturile marilor magazine din retelele Kaufland, Auchan, Cora si Selgros, primele hypermarket-uri care au incheiat contracte cu producatorii autohtoni, in cadrul programului „Dor de gust”. Se estimeaza astfel ca in jur de 10.000 din peste 35 de sortimente de legume si zarzavaturi vor fi comercializate in cursul aceastui an in marile magazine, in care pana in prezent predominau produsele din import.

 
Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania, prin vocea directorului Delia nica a salutat initiativa legumicultorilor, precizand insa ca relatia de colaborare dintre acestia si marile magazine trebuie privita mai degraba ca „o casatorie din interes, nicidecum ca una din pasiune”, atat timp cat fiecare dintre parteneri urmaresc sa obtina ceea ce si doresc unul de la celalalt.
 
„Nu este simplu, dar aveti tot suportul din partea noastra pentru ca este in interesul nostru sa convietuim impreuna. Va rog sa va asteptati de la noi la o casatorie din interes, nu la una din pasiune. Casatoriile din interes functioneaza mai mult decat cele pornite din pasiune, din punctul meu de vedere, atat timp cat partenerii obtin ceea ce isi doresc unul de la celalalt. Noi ne dorim sa va avem alaturi pentru ca nu putem fara dumneavoastra si nu ma refer la retele, ci la clientii nostri. Ei sunt cei care fac comenzile, nu noi. Buyerul face comenzile, in functie de ce isi doreste clientul. Noi trebuie sa punem pe raft marfurile care se vand pentru ca la produsele alimentare banii nu se fac din adaosuri ci din volum. Ma bucur ca s-a pornit acest proiect deoarece cu cat vom avea mai multe asociatii cu atat penetrarea dumneavoastra in lanturile de magazine va fi mai puternica” este declaratia facuta de catre Delia Nica cu ocazia lansarii oficiale a programului „Dor de gust”.
 
Aceasta a a mai adaugat ca si marile magazine isi doresc ca 80-90 la suta din produsele de pe rafturi sa provina din productia interna, insa pentru ca acest lucru sa fie posibil, producatorii trebuie sa angajeze persoane specializate, care sa vorbeasca „pe limba” retailerilor si sa asigure legatura intre cele doua parti.
 
„Cele doua parti trebuie sa vorbeasca acelasi limbaj. Dumneavoastra stiti foarte bine partea de productie, insa daca nu aveti pe cineva care sa vorbeasca acelasi limbaj cu cumparatorul se produc scurt circuite in comunicare si de aici disfunctionalitati in parteneriatele cu dumneavoastra. Poate este un cost suplimentar dar este un punct in reteta de succes. De asemenea, avem nevoie de anumite cantitati la momentele in care le comandam si de calitatea pe care o doreste clientul. Avem nevoie de cantitati dar nu doar sporadice. Toti ne-am dori ca 80-90% din produsele care se gasesc la raft sa provina din productia interna”, a mai declarat Delia Nica.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Retailerii vad colaborarea cu asociatiile de producatori ca pe „o casatorie din interes”
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe:

clubagricultura.ro

- intrebarea zilei

Masura 312

Intrebare: Am o intrebare legata de masura 312. Cat poate avea proiectul ca buget maxim, cat trebuie sa fie partea mea de bani si daca se poate face un service auto intr-o comuna?

Raspuns: Prin Masura 312 se finanteaza activitatea vizata de dvs. Finantarea maxima va fi de 200.000 euro, ia... citeste tot raspunsul aici

Comentarii
Comentarii0 comentarii

Ultima ora

Newsletter gratuit
Cele mai bune afaceri de inceput de an 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Cele mai bune afaceri de inceput de an 2017".



Forum
SITI AMINAH spune: Salut, numele meu este Siti Aminah din Indonezia, vă rog să sugerăm că toți cei de aici ar trebui să fie foarte atenți, deoarece există atât de mulți creditori falși de împrumuturi pe...
23 Mai 2017 22:59:08
Raspunde la intrebare
Harry Carlos loans spune: Bună ziua, sunt doctorul Harry Carlos, creditor privat de împrumut, dau împrumut celor care au nevoie de împrumut și Cei care doresc să înceapă o afacere nouă. Dau împrumuturi personale,...
23 Mai 2017 15:31:13
Raspunde la intrebare
oceanicfinance spune: Aveți nevoie de un împrumut autentic în scopuri de afaceri sau de a plăti datoriile dvs. contact Dl Kellie Wilson acum pentru credite autentice prin e-mail: Oceanicfinance113@gmail.com
23 Mai 2017 15:22:41
Raspunde la intrebare
Rubrica meteo
clubagricultura.ro

Inflorescenta in care pedunculii fiecarei flori pornesc din acelasi nod al tulpinii si se ridica pan ...

O tulpina care se intinde orizontal pe suprafata solului. ...
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton
 
 

Raport Special GRATUIT

Cele mai bune afaceri de inceput de an 2017


Adauga mai jos adresa ta de mail si vei primi raportul special gratuit "Cele mai bune afaceri de inceput de an 2017" impreuna cu cele mai noi stiri si informatii din agricultura.

Da, vreau sa primesc revista de Agricultura