Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
179 de milioane de euro pentru promovarea produselor agricole

Banii vor fi alocati anul acesta de Comisia Europeana, bugetul fiind adoptat la finele lui 2017.
Producatorii europeni vor avea anul acesta un buget de 179 de milioane de euro pentru a promova produsele agricole in interiorul si in exteriorul UE, dar si pentru a continua sa gaseasca noi piete.
Bugetul adoptat de Comisia Europeana va cofinanta campaniile promotionale care se adreseaza in special pietelor cu potential ridicat de crestere, in particular China, Japonia, Asia de Sud-Est, Mexic, Columbia si Canada.
Aceasta orientare este in linie cu campania lansata la inceputul anului trecut de Phil Hogan, comisarul pentru agricultura si dezvoltare rurala, menita sa gaseasca noi piete de desfacere si sa sprijine consumul produselor din UE pe plan global.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
In interiorul UE, campania se va concentra pe cofinantarea programelor destinate sa-i informeze pe consumatori in legatura cu diversele scheme si etichete de calitate in UE: organica, Indicatie Geografica Protejata, Denumire de origine Protejata, Specialitate traditionala garantata.
In plus, un buget special va fi alocat pentru promovarea consumului de fructe si legume pentru a-i incuraja pe cetatenii europeni sa adopte obiceiuri alimentare sanatoase dar si pentru a-i sprijini pe producatorii europeni de fructe si legume.
Bugetul adoptat de Comisia Europeana va cofinanta campaniile promotionale care se adreseaza in special pietelor cu potential ridicat de crestere, in particular China, Japonia, Asia de Sud-Est, Mexic, Columbia si Canada.
Aceasta orientare este in linie cu campania lansata la inceputul anului trecut de Phil Hogan, comisarul pentru agricultura si dezvoltare rurala, menita sa gaseasca noi piete de desfacere si sa sprijine consumul produselor din UE pe plan global.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propria ta Plantatie de Paulownia
Cum sa castigi 30 000 euro ha chiar din cel de-al 3-lea an al afacerii tale cu fabulosii arbori Paulownia Comanda acum CD-ul tau despre Plantatia de Paulownia Este UNICUL ghid aparut pe piata ideilor de afaceri privind infiintarea unei plantatii de Paulownia El iti arata de la A la Z ce inseamna aceasta afacere si te invata cum sa...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
In interiorul UE, campania se va concentra pe cofinantarea programelor destinate sa-i informeze pe consumatori in legatura cu diversele scheme si etichete de calitate in UE: organica, Indicatie Geografica Protejata, Denumire de origine Protejata, Specialitate traditionala garantata.
In plus, un buget special va fi alocat pentru promovarea consumului de fructe si legume pentru a-i incuraja pe cetatenii europeni sa adopte obiceiuri alimentare sanatoase dar si pentru a-i sprijini pe producatorii europeni de fructe si legume.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Comentarii
0 comentarii