Lucrurile au evoluat frumos pe bioproduct.ro, în ultimele trei luni. Vă anunţam, în luna februarie, că Bioproduct.ro se repoziţionează pe piaţa publicaţiilor de agricultură, devenind un spaţiu dedicat comunităţii micilor fermieri. Astfel, toate subiectele şi teme de discuţie au fost abordate astfel încât să se adreseze direct acestei categorii: micii fermieri, în special legumicultorii.
Lucrurile au evoluat frumos pe bioproduct.ro, în ultimele trei luni. Vă anunţam, în luna februarie, că Bioproduct.ro se repoziţionează pe piaţa publicaţiilor de agricultură, devenind un spaţiu dedicat comunităţii micilor fermieri. Astfel, toate subiectele şi teme de discuţie au fost abordate astfel încât să se adreseze direct acestei categorii: micii fermieri, în special legumicultorii.
Între timp, BIOPRODUCT a ajuns pe locul doi în topul publicaţiilor de agricultură, devansând situri şi reviste consacrate precum Recolta.EU, Agroinfo.ro sau Revista Ferma.
În urma rebrandingului, traficul lunar înregistrat pe site a crescut de la 60.000 de cititori în luna februarie, la 100.000 în martie şi 90.000 în luna aprilie. În acelaşi timp, interesul cititorilor faţă de noua publicaţie s-a manifestat inclusiv prin interactivitate, existând articole cu peste o sută de comentarii (întrebări şi răspunsuri).
Pentru că dialogul este esenţa unei comunităţi, respectiv a comunităţii micilor fermieri, voi face câteva ajustări ale platformei, astfel încât ea să corespundă nevoilor voastre.
Totodată, nu e corect ca numai eu şi colegii mei să avem statutul de autori pe acest site. Pentru că foarte mulţi cititori, dintre cei care şi-au exprimat opiniile, au experienţă în producţie sau chiar în cercetare, vom oferi conturi de autor pe site. Aceştia vor avea posibilitatea să publice oricând articole, întrebări, cereri, care vor apărea pe prima pagină a sitului.
Nu îmi rămâne decât să vă dau cuvântul vouă, profesioniştilor, şi am rugămintea să postaţi mai jos sugestiile şi recomandările voastre în privinţa structurii sitului.
Între timp, BIOPRODUCT a ajuns pe locul doi în topul publicaţiilor de agricultură, devansând situri şi reviste consacrate precum Recolta.EU, Agroinfo.ro sau Revista Ferma.
În urma rebrandingului, traficul lunar înregistrat pe site a crescut de la 60.000 de cititori în luna februarie, la 100.000 în martie şi 90.000 în luna aprilie. În acelaşi timp, interesul cititorilor faţă de noua publicaţie s-a manifestat inclusiv prin interactivitate, existând articole cu peste o sută de comentarii (întrebări şi răspunsuri).
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Pentru că dialogul este esenţa unei comunităţi, respectiv a comunităţii micilor fermieri, voi face câteva ajustări ale platformei, astfel încât ea să corespundă nevoilor voastre.
Totodată, nu e corect ca numai eu şi colegii mei să avem statutul de autori pe acest site. Pentru că foarte mulţi cititori, dintre cei care şi-au exprimat opiniile, au experienţă în producţie sau chiar în cercetare, vom oferi conturi de autor pe site. Aceştia vor avea posibilitatea să publice oricând articole, întrebări, cereri, care vor apărea pe prima pagină a sitului.
Nu îmi rămâne decât să vă dau cuvântul vouă, profesioniştilor, şi am rugămintea să postaţi mai jos sugestiile şi recomandările voastre în privinţa structurii sitului.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News