Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Diverse

Copa-Cogeca, alaturi de 6 organizatii partenere, a lansat astazi „Farms Inc”, proiect conceput sa sprijine agricultorii sa isi comercializeze mai bine produsele, ameliorandu-si imaginea de marca si profitand de noile oportunitati ale pietei.
Organizatiile si exploatatiile agricole resimt provocari din ce in ce mai mari pe fondul evolutiilor mediului comercial si a concurentei tot mai acerbe la nivel mondial. Marea majoritate a antreprenorilor agricoli europeni, reprezentati de intreprinderi mici si mijlocii (IMM-uri) trebuie sa identifice noi metode de a face fata competitiei cu reteaua internationala si structurile companiilor multinationale.
Metodele si instrumentele novatoare de comercializare pot reprezenta un pas in
directia sprijinirii IMM-urilor prin sporirea cunostintelor si a puterii de negociere de care acestea se bucura.
Exista un important potential pentru produsele regionale si locale pe piata, dar se resimte si o lipsa a strategiilor de marketing, de pilda a marcilor regionale, care sa le permita IMM-urilor sa raspunda mai bine nevoilor consumatorilor de a avea la dispozitie produse de inalta calitate, obtinute la nivel local.
Proiectul Farm Inc. va contribui la consolidarea IMM-urilor agricole prin elaborarea de instrumente menite sa ii sprijine pe antreprenorii agricoli sa:
· inteleaga mai bine necesitatea de a face apel la noi strategii de marketing, cum ar fi imaginea de marca regionala
· isi dezvolte calificarile si competentele necesare pentru a-si comercializa si promova mai bine produsele
· furnizeze sprijinul si asistenta tehnica necesare intreprinderilor in vederea accesarii de noi piete si pentru a putea sa isi internationalizeze activitatile comerciale, asigurandu-si competitivitatea pe piata globalizata.
Proiectul Farm Inc. va furniza IMM-urilor sprijinul si asistenta de care au nevoie pentru ameliorarea calitatii instrumentelor de educare si formare profesionala existente in sectorul agricol din tarile participante. Proiectul are la baza un instrument metodologic de formare novator provenit din proiectul „Proud farmer” al Parlamentului agricultorilor letoni si vizeaza sporirea abilitatilor antreprenorilor agricoli, furnizand programe de pregatire profesionala care sa ii sprijine sa isi amelioreze imaginea de marca si sa comercializeze mai bine produsele din zonele rurale, fapt care le-ar permite sa profite de oportunitatile oferite de piata comuna a UE. Proiectul, cu o durata de 23 de luni, a fost demarat in Macerata, Italia, consortiul numarand 7 institutii partenere provenind din 5 tari diferite (BE, CY, EL,IT, LV).
Metodele si instrumentele novatoare de comercializare pot reprezenta un pas in
directia sprijinirii IMM-urilor prin sporirea cunostintelor si a puterii de negociere de care acestea se bucura.
Exista un important potential pentru produsele regionale si locale pe piata, dar se resimte si o lipsa a strategiilor de marketing, de pilda a marcilor regionale, care sa le permita IMM-urilor sa raspunda mai bine nevoilor consumatorilor de a avea la dispozitie produse de inalta calitate, obtinute la nivel local.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Proiectul Farm Inc. va contribui la consolidarea IMM-urilor agricole prin elaborarea de instrumente menite sa ii sprijine pe antreprenorii agricoli sa:
· inteleaga mai bine necesitatea de a face apel la noi strategii de marketing, cum ar fi imaginea de marca regionala
· isi dezvolte calificarile si competentele necesare pentru a-si comercializa si promova mai bine produsele
· furnizeze sprijinul si asistenta tehnica necesare intreprinderilor in vederea accesarii de noi piete si pentru a putea sa isi internationalizeze activitatile comerciale, asigurandu-si competitivitatea pe piata globalizata.
Proiectul Farm Inc. va furniza IMM-urilor sprijinul si asistenta de care au nevoie pentru ameliorarea calitatii instrumentelor de educare si formare profesionala existente in sectorul agricol din tarile participante. Proiectul are la baza un instrument metodologic de formare novator provenit din proiectul „Proud farmer” al Parlamentului agricultorilor letoni si vizeaza sporirea abilitatilor antreprenorilor agricoli, furnizand programe de pregatire profesionala care sa ii sprijine sa isi amelioreze imaginea de marca si sa comercializeze mai bine produsele din zonele rurale, fapt care le-ar permite sa profite de oportunitatile oferite de piata comuna a UE. Proiectul, cu o durata de 23 de luni, a fost demarat in Macerata, Italia, consortiul numarand 7 institutii partenere provenind din 5 tari diferite (BE, CY, EL,IT, LV).
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News