Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Jidvei demareaza o campanie de sprijin pentru industriile creative
Astfel, Jidvei indruma tinerii spre documentare si invatare, indeamna romanii de pretutindeni sa impartaseasca povestile si experienţele pe care le-au auzit de la cei care au trait clipele Marii Uniri, si contribuie la portretizarea in culori a Marii Uniri si la redescoperirea cantecelor istorice şi patriotice.
„Vinul Unirii a luat nastere din dorinta noastra, a marii familii Jidvei, de a reda prezentului ceea ce trecutul ne-a daruit mai valoros, de a pune in lumină acele sentimente si trairi care aduse impreuna au facut posibila indeplinirea celui mai puternic act din istoria Romaniei. Cred ca trebuie sa ne marturisim bucuria ca suntem romani. Acesta este mesajul cel mai important pe care trebuie sa il transmitem tinerilor”, a spus ing. Claudiu Necsulescu, presedintele Jidvei, in deschiderea unei conferinte desfasurate in Capitala.
Pentru Vinul Unirii, Jidvei a ales doua sortimente: Feteasca Regala, care a fost identificata pentru prima data in anii 1920, chiar pe podgoria Tarnave – aici fiind patria acestui soi, ce se intinde pe o suprafata de peste 800 ha, si Roze, un cupaj din soiurile Pinot Noir, Cabernet Sauvignon si Shyraz.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stiati ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de bere la nivel mondial Cu cei 85 de litri cap de locuitor an ne situam pe un „onorabil” loc 8 in Europa si pe locul 12 in clasamentul mondial liderii fiind cehii 142 de litri urmati de austrieci 105 litri si de nemti 104 litri Piata autohtona a berii...
valabila 48h
Odata cu lansarea produsului aniversar, reprezentantii Jidvei au anuntat si campania nationala „Moment de Mare Unire”, pe care o va desfasura pe tot parcursul anului 2018. Campania are doua componente principale - evenimente si concursuri - si este impartita in mai multe sectiuni: „Cuvinte de Mare Unire”, „Arta de Mare Unire” si „Muzica de Mare Unire”.
Astfel, Jidvei indruma tinerii spre documentare si invatare, indeamna romanii de pretutindeni sa impartaseasca povestile si experientele pe care le-au auzit de la cei care au trait clipele Marii Uniri, si contribuie la portretizarea in culori a Marii Uniri si la redescoperirea cantecelor istorice si patriotice.
In desfasurarea campaniei, Jidvei a incheiat parteneriate cu autoritatile judetene din Alba, dar si cu Televiziunea Romana, alaturi de care va desfasura proiecte legate de Centenar, precum si cu Editura Paideia, cu sprijinul careia va organiza o expozitie itineranta cu fotografiile Unirii realizate de Samoila Marza si cu alte imagini din secolul trecut imprimate pe hartie realizata manual.
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi