Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Diverse

Aurel Tanase, presedintele Patronatului din Industria de Conserve din Legume si Fructe - Romconserv, este de parere ca producatorii care accepta sa isi vanda produsele sub marca proprie a unor lanturi de retail fac o afacere "paguboasa".
El a precizat, miercuri, ca "in ultima vreme tot mai multe magazine insista si dezvolta un asa zis brand propriu pe care il realizeaza in o serie de capacitati din Romania cat si din exterior".
"Se insista si se castiga teren pentru brandul privat, propriu, o clonare a brandului national, care duce la o concurenta neloiala intre acelasi produs branduit cu marca fabricii si brandul lantului de magazine. Un produs de exemplu se achizitioneaza cu 2 lei, se aplica taxele de marketing care masoara 35-50% sau chiar mai mult, se adauga adaosul magazinului si se ajunge la aproximativ 3,3 lei/unitate de produs", a explicat Aurel Tanase.
Produsele vandute sub marca proprie a retailerilor au aparut initial ca masura de fidelizare a clientilor, dar si pentru a asigura un flux constant de desfacere pentru furnizori.
Tot mai multe produse - alimentare sau nealimentare - se gasesc pe rafturile supermaketurilor purtand marca acestora, la preturi avantajoase pentru consumatori. Insa, aceasta practica este in detrimentul producatorilor consacrati, care au investit atat in dezvoltarea capacitatii de productie cat si in vizibilitatea brandurilor.
"Se insista si se castiga teren pentru brandul privat, propriu, o clonare a brandului national, care duce la o concurenta neloiala intre acelasi produs branduit cu marca fabricii si brandul lantului de magazine. Un produs de exemplu se achizitioneaza cu 2 lei, se aplica taxele de marketing care masoara 35-50% sau chiar mai mult, se adauga adaosul magazinului si se ajunge la aproximativ 3,3 lei/unitate de produs", a explicat Aurel Tanase.
Produsele vandute sub marca proprie a retailerilor au aparut initial ca masura de fidelizare a clientilor, dar si pentru a asigura un flux constant de desfacere pentru furnizori.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Tot mai multe produse - alimentare sau nealimentare - se gasesc pe rafturile supermaketurilor purtand marca acestora, la preturi avantajoase pentru consumatori. Insa, aceasta practica este in detrimentul producatorilor consacrati, care au investit atat in dezvoltarea capacitatii de productie cat si in vizibilitatea brandurilor.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News