Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Renuntarea la brand, o afacere paguboasa pentru producatorii din industria alimentara

renuntarea-la-brand-o-afacere-paguboasa-pentru-producatorii-din-industria-alimentara

Aurel Tanase, presedintele Patronatului din Industria de Conserve din Legume si Fructe - Romconserv, este de parere ca producatorii care accepta sa isi vanda produsele sub marca proprie a unor lanturi de retail fac o afacere "paguboasa".


El a precizat, miercuri, ca "in ultima vreme tot mai multe magazine insista si dezvolta un asa zis brand propriu pe care il realizeaza in o serie de capacitati din Romania cat si din exterior".

"Se insista si se castiga teren pentru brandul privat, propriu, o clonare a brandului national, care duce la o concurenta neloiala intre acelasi produs branduit cu marca fabricii si brandul lantului de magazine. Un produs de exemplu se achizitioneaza cu 2 lei, se aplica taxele de marketing care masoara 35-50% sau chiar mai mult, se adauga adaosul magazinului si se ajunge la aproximativ 3,3 lei/unitate de produs", a explicat Aurel Tanase.

Produsele vandute sub marca proprie a retailerilor au aparut initial ca masura de fidelizare a clientilor, dar si pentru a asigura un flux constant de desfacere pentru furnizori.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori


Lucrarea & 39;Criptomonede Ghid practic pentru incepatori& 39; nu lasa nicio intrebare fara raspuns Te invitam sa o parcurgi chiar acum si sa devii fara nicio exagerare expert in bitcoin si in alte monede virtuale Este primul pas spre o investitie inspirata Iata 2 motive esentiale pentru care trebuie sa parcurgi lucrarea & 39;Criptomonede...

Oferta Speciala
valabila 48h


Tot mai multe produse - alimentare sau nealimentare - se gasesc pe rafturile supermaketurilor purtand marca acestora, la preturi avantajoase pentru consumatori. Insa, aceasta practica este in detrimentul producatorilor consacrati, care au investit atat in dezvoltarea capacitatii de productie cat si in vizibilitatea brandurilor.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Urmareste-ne pe Google News
Newsletter gratuit
AgroAfaceri pentru 2022 - 5 idei pentru Profit maxim -

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "AgroAfaceri pentru 2022 - 5 idei pentru Profit maxim -".



Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Idei de afaceri in agricultura



Rentrop ∧ Straton
Newsletter gratuit
AgroAfaceri pentru 2022 - 5 idei pentru Profit maxim -

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "AgroAfaceri pentru 2022 - 5 idei pentru Profit maxim -".


Articole recomandate

Rubrica meteo
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton
 
 

Raport Special GRATUIT

AgroAfaceri pentru 2022 - 5 idei pentru Profit maxim -


Adauga mai jos adresa ta de mail si vei primi raportul special gratuit "AgroAfaceri pentru 2022 - 5 idei pentru Profit maxim -" impreuna cu cele mai noi stiri si informatii din agricultura.

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016