Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Salamul de Sibiu si iaurtul Activia, desemnate de consumatori „produsul anului”
Cele doua produse, alaturi de alte patru premiate, vor purta timp de un an o eticheta rosie ,care va evidentia aceasta distinctie primita pentru inovatie.
In cadrul Galei Produsul Anului, eveniment organizat la jumatatea acestei saptamani de Media Concept Store, printre cele sase produse inovative care au primit aceasta distinctie s-au numarat si doua produse alimentare deja bine cunoscute consumatorilor romani, mai precis salamul de Sibiu produs de Reinert si iaurtul Activia Mic Dejun de la Danone. Alaturi de TedyGo! de la Tymbark, acestea sunt cele trei produse alimentare premiate in cadrul galei, aceeasi distinctie de „Produsul anului” fiind acordata pentru inovativitate si pentru Ariel 3 in 1 PODS, de la Procter & Gamble, Supramax articulatii, de la Zdrovit Romania si MemoPlus 2 Go, de la Walmark Romania.
Distinctiile au fost acordate in urma unui amplu sondaj de opinie efectuat in randul consumatorilor, conceptul de „Produsul Anului” reprezentand cel mai amplu studiu realizat in randul consumatorilor romani, in urma caruia este premiata inovatia in categoria bunurilor de larg consum.
Potrivit Mhaelei Paduraru, project manager Media Concept Store, conceptul nu este deloc unul nou, fiind introdus in Franta in urma cu 25 de ani si fiind prezent in 35 de tari, printre care, mai nou, si Romania. „Editia din acest an a continuat in spiritul diversificarii categoriilor, cu noi tipuri de produse, de genul suplimentelor alimentare, acceptand provocarea de a se supune testului consumatorilor si a se inscrie in cursa pentru a fi desemnate Produsul Anului 2014, in materie de inovatie”, a mai precizat Mihael Paduraru.
Studiul s-a desfasurat in luna aprilie 2014, pe un esantion de 4.000 de consumatori romani, constituit din persoane cu varste de peste 18 ani, intr-un esantion reprezentativ la nivel national. Produsul Anului este desemnat cel care acumuleaza cel mai mare punctaj la toate cele trei criterii: atractivitate, inovatie si satisfactie. In studiu s-au putut inscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovatie in ultimele 18 luni pana la data startului competitiei.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran
Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu" Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...
valabila 48h
Din categoria produselor alimentare, preferintele consumatorilor romani au desemnat salamul de Sibiu, iaurtul Activia si bautura racoritoare TedyGO! drept produse ale anului, acestea fiind premiate in cadrul galei ce a avut loc miercuri .
Pentru a evidentia aceasta distinctie, produsele castigatoare vor purta aplicata incepand din aceasta luna, timp de un an, o eticheta rosie cu inscrisul „Produsul anului”, avand posibilitatea sa isi pastreze aceasta eticheta in cazul in care vor fie desemnate castigatoare si la editia de anul viitor al glaei.
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 4.75 din 2 voturiIdei de afaceri in agricultura