Digital Cable Systems, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata autohtona de telecomunicatii, anunta ca, in prezent, are o distributie de circa 80% a clientilor in mediul rural si 20% in mediile mic si nou urban.
“Pana acum aproximativ un an si jumatate, cele mai multe solicitari in mediul rural si cel mic urban veneau pentru serviciile de televiziune prin cablu. Incepand de anul trecut, interesul a crescut semnificativ pentru serviciile de Internet, astfel incat ritmul de achizitie a clientilor de Internet este din ce in ce mai alert. Strategia noastra de crestere este una complexa, astfel incat am lansat prin AKTA, in august 2009, serviciul de telefonie fixa, ceea ce contribuie in mod constant la cresterea ponderii clientilor 3P”, declara Dinu Malacopol (foto), CEO al Digital Cable Systems.
In ceea ce priveste modul in care a afectat criza economica planurile de extindere locala, seful DCS declara ca, in principal, criza economica favorizeaza planurile celor care doresc sa achizitioneze companii mai mici, pentru ca scad semnificativ preturile de achizitie.
“Urmarim cu interes evolutia pietei, astfel incat sa putem avea o reactie prompta atunci cand apar oportunitati. Suntem atenti la piata, monitorizam ceea ce se intampla si suntem pregatiti sa actionam in cazul in care vor aparea ocazii care sa se inscrie in coordonatele planurilor noastre de afaceri”, a adaugat Malacopol.
Recent, compania DCS a anuntat ca a incheiat primele etape din procesul de achizitie a doi jucatori mici de pe piata locala, urmand ca la incheierea preluarii sa ofere mai multe detalii.
“Pana acum aproximativ un an si jumatate, cele mai multe solicitari in mediul rural si cel mic urban veneau pentru serviciile de televiziune prin cablu. Incepand de anul trecut, interesul a crescut semnificativ pentru serviciile de Internet, astfel incat ritmul de achizitie a clientilor de Internet este din ce in ce mai alert. Strategia noastra de crestere este una complexa, astfel incat am lansat prin AKTA, in august 2009, serviciul de telefonie fixa, ceea ce contribuie in mod constant la cresterea ponderii clientilor 3P”, declara Dinu Malacopol (foto), CEO al Digital Cable Systems.
In ceea ce priveste modul in care a afectat criza economica planurile de extindere locala, seful DCS declara ca, in principal, criza economica favorizeaza planurile celor care doresc sa achizitioneze companii mai mici, pentru ca scad semnificativ preturile de achizitie.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran
Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu" Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
“Urmarim cu interes evolutia pietei, astfel incat sa putem avea o reactie prompta atunci cand apar oportunitati. Suntem atenti la piata, monitorizam ceea ce se intampla si suntem pregatiti sa actionam in cazul in care vor aparea ocazii care sa se inscrie in coordonatele planurilor noastre de afaceri”, a adaugat Malacopol.
Recent, compania DCS a anuntat ca a incheiat primele etape din procesul de achizitie a doi jucatori mici de pe piata locala, urmand ca la incheierea preluarii sa ofere mai multe detalii.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News