Asociaţia Marilor Reţele Comerciale este "profund îngrijorată" de afirmaţia ministrului Agriculturii, Ilie Sârbu, care a sugerat investitorilor din retail că pot "să îşi închidă halele şi să le mute unde vor găsi loc", poziţie care nu onorează un înalt demnitar, se arată într-un comunicat al AMRCR, citat de Mediafax.
"Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) ia notă cu stupoare de ultimele declaraţii ale Ministrului Agriculturii, domnul Ilie Sârbu, apărute în presă în data de 2 aprilie, prin care sugerează investitorilor din retail că pot să îşi închidă halele şi să le mute unde vor găsi loc. - Ne exprimăm profunda îngrijorare cu privire la poziţia public exprimată de domnul ministru faţă de unul dintre cele mai dinamice sectoare din ultimii ani din România, poziţie care nu onorează un înalt demnitar al Guvernului României. Reamintim că investiţiile directe ale marilor reţele comerciale din România depăşesc 1,1 miliarde euro numai la nivelul anului 2008 şi nu se limitează la simple hale de depozitare, ci la forme de comerţ modern, în conformitate cu standardele Uniunii Europene, în care lucrează şi îşi asigură existenţa peste 50.000 de români", se spune în comunicatul Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR).
Asociaţia reuneşte cei mai mari jucători care operează pe piaţa de retail din România şi are ca membri Cora, Carrefour, Auchan, Kaufland, real,-, Selgros, Metro Cash & Carry, Billa, La Fourmi, Mega Image, Artima, Profi, Penny Market, Praktiker, Bricostore, Baumax, Dedeman, Altex, Domo, Flanco, Mobexpert şi Diverta.
"Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) ia notă cu stupoare de ultimele declaraţii ale Ministrului Agriculturii, domnul Ilie Sârbu, apărute în presă în data de 2 aprilie, prin care sugerează investitorilor din retail că pot să îşi închidă halele şi să le mute unde vor găsi loc. - Ne exprimăm profunda îngrijorare cu privire la poziţia public exprimată de domnul ministru faţă de unul dintre cele mai dinamice sectoare din ultimii ani din România, poziţie care nu onorează un înalt demnitar al Guvernului României. Reamintim că investiţiile directe ale marilor reţele comerciale din România depăşesc 1,1 miliarde euro numai la nivelul anului 2008 şi nu se limitează la simple hale de depozitare, ci la forme de comerţ modern, în conformitate cu standardele Uniunii Europene, în care lucrează şi îşi asigură existenţa peste 50.000 de români", se spune în comunicatul Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR).
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Asociaţia reuneşte cei mai mari jucători care operează pe piaţa de retail din România şi are ca membri Cora, Carrefour, Auchan, Kaufland, real,-, Selgros, Metro Cash & Carry, Billa, La Fourmi, Mega Image, Artima, Profi, Penny Market, Praktiker, Bricostore, Baumax, Dedeman, Altex, Domo, Flanco, Mobexpert şi Diverta.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News