In atentia organizaţiilor profesionale şi interprofesionale din sectorul agroalimentar
Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale şi Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură lansează apelul pentru depunerea propunerilor de programe de informare şi promovare pentru produse agricole pe piaţa internă.
Acţiunile de informare şi promovare au drept obiect produsele agricole şi metodele lor de producţie, precum şi produsele alimentare pe bază de produse agricole, fără să fie orientate în funcţie de anumite mărci comerciale şi fără să încurajeze consumul unui produs datorită originii specifice a acestuia. Originea produsului care face obiectul acţiunilor poate fi însă indicată atunci când aceasta reprezintă o denumire conferită în temeiul legislaţiei comunitare.
Sectoarele şi produsele vizate, cerinţele privind propunerile de programe, condiţiile de finanţare precum şi criteriile de evaluare şi selecţie sunt stabilite în caietul de sarcini privind programele de informare şi promovare pentru produsele agricole pe piaţa internă.
Organizaţiile interesate vor transmite propunerile de programe Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, în termenele şi condiţiile prevăzute la punctul 10 din caietul de sarcini (data limită pentru depunere – 30 noiembrie 2008).
Propunerile de programe preselectate la nivel naţional vor fi înaintate până la data de 15 februarie 2009 spre evaluare şi selecţie finală Comisiei Europene, care va decide până cel tarziu la 30 iunie 2009 care sunt programele pe care le poate cofinanţa.
Informaţii suplimentare:
Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale: Direcţia de evaluare, prospectare, orientare, tel: 021 3072385, fax: 021 3078611; e-mail: promoagri@madr.ro
Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură: Biroul promovare produse agricole şi ajutoare alimentare, tel: 021 3054884, fax: 021 3054870, e-mail: promo.agri@apia.org.ro
Acţiunile de informare şi promovare au drept obiect produsele agricole şi metodele lor de producţie, precum şi produsele alimentare pe bază de produse agricole, fără să fie orientate în funcţie de anumite mărci comerciale şi fără să încurajeze consumul unui produs datorită originii specifice a acestuia. Originea produsului care face obiectul acţiunilor poate fi însă indicată atunci când aceasta reprezintă o denumire conferită în temeiul legislaţiei comunitare.
Sectoarele şi produsele vizate, cerinţele privind propunerile de programe, condiţiile de finanţare precum şi criteriile de evaluare şi selecţie sunt stabilite în caietul de sarcini privind programele de informare şi promovare pentru produsele agricole pe piaţa internă.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stiati ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de bere la nivel mondial Cu cei 85 de litri cap de locuitor an ne situam pe un „onorabil” loc 8 in Europa si pe locul 12 in clasamentul mondial liderii fiind cehii 142 de litri urmati de austrieci 105 litri si de nemti 104 litri Piata autohtona a berii...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Organizaţiile interesate vor transmite propunerile de programe Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, în termenele şi condiţiile prevăzute la punctul 10 din caietul de sarcini (data limită pentru depunere – 30 noiembrie 2008).
Propunerile de programe preselectate la nivel naţional vor fi înaintate până la data de 15 februarie 2009 spre evaluare şi selecţie finală Comisiei Europene, care va decide până cel tarziu la 30 iunie 2009 care sunt programele pe care le poate cofinanţa.
Informaţii suplimentare:
Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale: Direcţia de evaluare, prospectare, orientare, tel: 021 3072385, fax: 021 3078611; e-mail: promoagri@madr.ro
Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură: Biroul promovare produse agricole şi ajutoare alimentare, tel: 021 3054884, fax: 021 3054870, e-mail: promo.agri@apia.org.ro
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News