Bananele, apa minerală, zahărul, puiul rotisat, uleiul de floarea-soarelui şi pepenele verde sunt produsele care au fost cele mai vândute cantitativ şi valoric în primele nouă luni din acest an, în reţelele de hipermarketuri din România.
“Din punct de vedere cantitativ, topul celor mai vândute produse a fost aproape similar în 2009 comparativ cu 2008, în timp ce clasamentul valoric arată tendinţa populaţiei de a se îndrepta către alimentele de bază”, explică Adriana Piţa, director de comunicare Real Hypermarket România. În cazul magazinelor Real, în perioada ianuarie-septembrie 2009, cele mai mari încasări au fost făcute de banane, zahăr alb TIP 1 kg şi uleiul de floarea-soarelui.
Din punct de vedere cantitativ, topul este format din apa carbogazoasă, banane şi pepene verde. Anul trecut, în hipermarketurile Real, produsele care au înregistrat cele mai mari vânzări din punct de vedere valoric au fost bananele, pampers jumbo şi micii populari, iar cantitativ: bananele, apa carbogazoasă şi pepenele verde. “Se observă o preferinţă constantă a consumatorilor români atât la nivelul anului curent, cât şi anterior către fructele exotice, respectiv banane”, afirmă oficialul Real.
În cazul hipermarketurilor Carrefour, din punct de vedere valoric, Top 3 cele mai vândute produse este format din: banane, pui rotisat şi apă minerală. Din punct de vedere cantitativ, în primele nouă luni ale acestui an, Top 3 cele mai vândute produse, din Carrefour cuprinde: banane, apa minerală şi pâine. În privinţa încasărilor, în primele luni ale acestui an, topul Carrefour a suferit modificări. Astfel, apa minerală a urcat pe locul trei valoric, în timp ce uleiul de floarea-soarelui, aflat pe locul al treilea în topul valoric din primele nouă luni ale anului 2008, a ieşit din Top 3, primele două poziţii rămânând nemodificate.
Citeste mai mult in Business Standard
“Din punct de vedere cantitativ, topul celor mai vândute produse a fost aproape similar în 2009 comparativ cu 2008, în timp ce clasamentul valoric arată tendinţa populaţiei de a se îndrepta către alimentele de bază”, explică Adriana Piţa, director de comunicare Real Hypermarket România. În cazul magazinelor Real, în perioada ianuarie-septembrie 2009, cele mai mari încasări au fost făcute de banane, zahăr alb TIP 1 kg şi uleiul de floarea-soarelui.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Din punct de vedere cantitativ, topul este format din apa carbogazoasă, banane şi pepene verde. Anul trecut, în hipermarketurile Real, produsele care au înregistrat cele mai mari vânzări din punct de vedere valoric au fost bananele, pampers jumbo şi micii populari, iar cantitativ: bananele, apa carbogazoasă şi pepenele verde. “Se observă o preferinţă constantă a consumatorilor români atât la nivelul anului curent, cât şi anterior către fructele exotice, respectiv banane”, afirmă oficialul Real.
În cazul hipermarketurilor Carrefour, din punct de vedere valoric, Top 3 cele mai vândute produse este format din: banane, pui rotisat şi apă minerală. Din punct de vedere cantitativ, în primele nouă luni ale acestui an, Top 3 cele mai vândute produse, din Carrefour cuprinde: banane, apa minerală şi pâine. În privinţa încasărilor, în primele luni ale acestui an, topul Carrefour a suferit modificări. Astfel, apa minerală a urcat pe locul trei valoric, în timp ce uleiul de floarea-soarelui, aflat pe locul al treilea în topul valoric din primele nouă luni ale anului 2008, a ieşit din Top 3, primele două poziţii rămânând nemodificate.
Citeste mai mult in Business Standard
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News