Bibina Stanciulov, cea care produce magiunul de Topoloveni, a declarat, aseară, la emisiunea "2+1", că în toate marile magazine româneşti ar trebui să existe un colţ cu produse tradiţionale şi că salută ideea de a afişa în raftul de hypermarket şi preţul de producător al produselor respective.
Bibina Stanciulov, creatoarea magiunului de Topoloveni: Magiunul de Topoloveni nu este încă omologat în Uniunea Europeană, este în curs de omologare, procesul se va finaliza undeva între 1 şi 8 martie, anul viitor.
- Lumea nu a avut curajul să încerce să îşi impună produsul atunci când am aderat la UE. După 1990, românii s-au îndreptat cu ochi mari către tot ce venea din Occident. Eu am ştiut de la început că un produs ca magiunul se va impune dacă va fi acceptat de cei din afară.
- Pruna a fost pur şi simplu uitată, devalorizată. Se iubeşte doar partea lichidă a prunei, ţuica şi pălinca.
Valeriu Steriu, secretar de stat în Ministerul Agriculturii: România mai are potenţial pe multe alte produse alimentare, salamul de Sibiu de exemplu. Dacă vorbim de produse tradiţionale, nu stăm de loc rău, suntem pe locul 2 în Europa, după Italia.
- Industria, care este un inamic al produselor tradiţionale, are la îndemână mijloace prin care poate combate această piaţă, care se află la început.
- Avem produse de calitate în târgurile de produse tradiţionale dar există o problemă a controlului. Sunt mai multe instituţii care ar putea controla dar nu o fac.
Citeste mai mult in Evenimentul Zilei
Bibina Stanciulov, creatoarea magiunului de Topoloveni: Magiunul de Topoloveni nu este încă omologat în Uniunea Europeană, este în curs de omologare, procesul se va finaliza undeva între 1 şi 8 martie, anul viitor.
- Lumea nu a avut curajul să încerce să îşi impună produsul atunci când am aderat la UE. După 1990, românii s-au îndreptat cu ochi mari către tot ce venea din Occident. Eu am ştiut de la început că un produs ca magiunul se va impune dacă va fi acceptat de cei din afară.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
- Pruna a fost pur şi simplu uitată, devalorizată. Se iubeşte doar partea lichidă a prunei, ţuica şi pălinca.
Valeriu Steriu, secretar de stat în Ministerul Agriculturii: România mai are potenţial pe multe alte produse alimentare, salamul de Sibiu de exemplu. Dacă vorbim de produse tradiţionale, nu stăm de loc rău, suntem pe locul 2 în Europa, după Italia.
- Industria, care este un inamic al produselor tradiţionale, are la îndemână mijloace prin care poate combate această piaţă, care se află la început.
- Avem produse de calitate în târgurile de produse tradiţionale dar există o problemă a controlului. Sunt mai multe instituţii care ar putea controla dar nu o fac.
Citeste mai mult in Evenimentul Zilei
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News