Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Brandul de ulei Bunica (8,25) este in continuare lider in ceea ce priveste indicele comunicarii pe categoria produse alimentare
Brandul de ulei Bunica (8,25) este in continuare lider in ceea ce priveste indicele comunicarii pe categoria produse alimentare, fiind urmat, la diferente foarte mici, de branduri precum: Napolact (7,06) si LaDorna (6,32). Fiecare dintre aceste trei branduri a urcat doua pozitii si a determinat schimbari majore la nivelul Top 15 CommunicationRate. Astfel, marca Bunica a urcat de pe locul trei pe primul, Napolact de pe patru pe doi, iar LaDorna de pe cinci pe trei.
Marcile din categoria lactate precum Hochland (4,22), Milli (3,47), Zuzu (1,85), Danone (-5,51) au inregistrat o crestere accentuata. In acelasi timp, scaderi masive au inregistrat marci din categoria mezeluri, cum ar fi Campofrio (6,02), CrisTim (6,31) sau Matache Macelaru (2,01). In ceea ce priveste gradul in care romanii manifesta incredere fata de brandurile din acest domeniu, mai exact indicele ReccomandationRate, CrisTim isi pastreaza in continuare pozitia de lider, cu un indice de 13,4, fata de 14,22. Brandurile Campofrio (2,64), Milli (1,25), Zuzu (0,08), Delma (-0,10) si Aldis (-6,12) inregistreaza scaderi, iar o apreciere se observa in cazul Danone (3,93). In ceea ce priveste perceptia romanilor asupra raportului calitate-pret, brandul CrisTim (9,35) isi pastreaza in continuare pozitia de lider. O crestere importanta este inregistrata, din punct de vedere ierarhic, de brandurile: Matache Macelaru (3,11) si Caroli (2,05). Bunica si Unisol inregistreaza cresteri de opt, respectiv zece pozitii. Napolact (6,24) ramane pe locul al treilea in clasamentul privind perceptia asupra raportului calitate-pret.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Citeste mai mult in Business Standard
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News