Exclusiv
Publicat in: Stiri
Brandul de ulei Bunica (8,25) este in continuare lider in ceea ce priveste indicele comunicarii pe categoria produse alimentare, fiind urmat, la diferente foarte mici, de branduri precum: Napolact (7,06) si LaDorna (6,32). Fiecare dintre aceste trei branduri a urcat doua pozitii si a determinat schimbari majore la nivelul Top 15 CommunicationRate. Astfel, marca Bunica a urcat de pe locul trei pe primul, Napolact de pe patru pe doi, iar LaDorna de pe cinci pe trei.
Marcile din categoria lactate precum Hochland (4,22), Milli (3,47), Zuzu (1,85), Danone (-5,51) au inregistrat o crestere accentuata. In acelasi timp, scaderi masive au inregistrat marci din categoria mezeluri, cum ar fi Campofrio (6,02), CrisTim (6,31) sau Matache Macelaru (2,01). In ceea ce priveste gradul in care romanii manifesta incredere fata de brandurile din acest domeniu, mai exact indicele ReccomandationRate, CrisTim isi pastreaza in continuare pozitia de lider, cu un indice de 13,4, fata de 14,22. Brandurile Campofrio (2,64), Milli (1,25), Zuzu (0,08), Delma (-0,10) si Aldis (-6,12) inregistreaza scaderi, iar o apreciere se observa in cazul Danone (3,93). In ceea ce priveste perceptia romanilor asupra raportului calitate-pret, brandul CrisTim (9,35) isi pastreaza in continuare pozitia de lider. O crestere importanta este inregistrata, din punct de vedere ierarhic, de brandurile: Matache Macelaru (3,11) si Caroli (2,05). Bunica si Unisol inregistreaza cresteri de opt, respectiv zece pozitii. Napolact (6,24) ramane pe locul al treilea in clasamentul privind perceptia asupra raportului calitate-pret.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri


Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...

Oferta Speciala
valabila 48h


Citeste mai mult in Business Standard

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Ultima ora

Viitor incert pentru fermieri: Ce se intampla cu fondurile europene in 2025
Viitor incert pentru fermieri: Ce se intampla cu fondurile europene in 2025
In ciuda depasirii termenelor anuntate de seful MADR, noutatile legate de liniile de finantare nu...
Buget MADR: Aviz favorabil in comisiile de specialitate din Parlament
Buget MADR: Aviz favorabil in comisiile de specialitate din Parlament
Proiectul de buget a fost aprobat cu 27 de voturi "pentru" si 16 "impotriva"....
Discutii la Bruxelles: Se stabilesc regulile pentru subventii
Discutii la Bruxelles: Se stabilesc regulile pentru subventii
Ministrul Florin Barbu participa astazi, 27 ianuarie, la prima reuniune a Consiliului AgriFish...
Crescatorii de ovine si bovine, in fata unui nou pericol
Crescatorii de ovine si bovine, in fata unui nou pericol
In ceea ce priveste vanzarea animalelor, in prima partea lucrurile pareau bune, cu preturi...

Idei de afaceri in agricultura



Rentrop ∧ Straton
Newsletter gratuit
TOP 4 Afaceri agricole în 2025

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop∧Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Rubrica meteo
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton