Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Brandul de ulei Bunica (8,25) este in continuare lider in ceea ce priveste indicele comunicarii pe categoria produse alimentare


Brandul de ulei Bunica (8,25) este in continuare lider in ceea ce priveste indicele comunicarii pe categoria produse alimentare, fiind urmat, la diferente foarte mici, de branduri precum: Napolact (7,06) si LaDorna (6,32). Fiecare dintre aceste trei branduri a urcat doua pozitii si a determinat schimbari majore la nivelul Top 15 CommunicationRate. Astfel, marca Bunica a urcat de pe locul trei pe primul, Napolact de pe patru pe doi, iar LaDorna de pe cinci pe trei.
Marcile din categoria lactate precum Hochland (4,22), Milli (3,47), Zuzu (1,85), Danone (-5,51) au inregistrat o crestere accentuata. In acelasi timp, scaderi masive au inregistrat marci din categoria mezeluri, cum ar fi Campofrio (6,02), CrisTim (6,31) sau Matache Macelaru (2,01). In ceea ce priveste gradul in care romanii manifesta incredere fata de brandurile din acest domeniu, mai exact indicele ReccomandationRate, CrisTim isi pastreaza in continuare pozitia de lider, cu un indice de 13,4, fata de 14,22. Brandurile Campofrio (2,64), Milli (1,25), Zuzu (0,08), Delma (-0,10) si Aldis (-6,12) inregistreaza scaderi, iar o apreciere se observa in cazul Danone (3,93). In ceea ce priveste perceptia romanilor asupra raportului calitate-pret, brandul CrisTim (9,35) isi pastreaza in continuare pozitia de lider. O crestere importanta este inregistrata, din punct de vedere ierarhic, de brandurile: Matache Macelaru (3,11) si Caroli (2,05). Bunica si Unisol inregistreaza cresteri de opt, respectiv zece pozitii. Napolact (6,24) ramane pe locul al treilea in clasamentul privind perceptia asupra raportului calitate-pret.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran


Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu"   Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...

Oferta Speciala
valabila 48h


Citeste mai mult in Business Standard
Newsletter gratuit
Top 4 Afaceri agricole in 2024

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".



Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Idei de afaceri in agricultura



Rentrop ∧ Straton
Newsletter gratuit
Top 4 Afaceri agricole in 2024

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".


Articole recomandate

Rubrica meteo
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton