Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Brandul de ulei Bunica (8,25) este in continuare lider in ceea ce priveste indicele comunicarii pe categoria produse alimentare


Brandul de ulei Bunica (8,25) este in continuare lider in ceea ce priveste indicele comunicarii pe categoria produse alimentare, fiind urmat, la diferente foarte mici, de branduri precum: Napolact (7,06) si LaDorna (6,32). Fiecare dintre aceste trei branduri a urcat doua pozitii si a determinat schimbari majore la nivelul Top 15 CommunicationRate. Astfel, marca Bunica a urcat de pe locul trei pe primul, Napolact de pe patru pe doi, iar LaDorna de pe cinci pe trei.
Marcile din categoria lactate precum Hochland (4,22), Milli (3,47), Zuzu (1,85), Danone (-5,51) au inregistrat o crestere accentuata. In acelasi timp, scaderi masive au inregistrat marci din categoria mezeluri, cum ar fi Campofrio (6,02), CrisTim (6,31) sau Matache Macelaru (2,01). In ceea ce priveste gradul in care romanii manifesta incredere fata de brandurile din acest domeniu, mai exact indicele ReccomandationRate, CrisTim isi pastreaza in continuare pozitia de lider, cu un indice de 13,4, fata de 14,22. Brandurile Campofrio (2,64), Milli (1,25), Zuzu (0,08), Delma (-0,10) si Aldis (-6,12) inregistreaza scaderi, iar o apreciere se observa in cazul Danone (3,93). In ceea ce priveste perceptia romanilor asupra raportului calitate-pret, brandul CrisTim (9,35) isi pastreaza in continuare pozitia de lider. O crestere importanta este inregistrata, din punct de vedere ierarhic, de brandurile: Matache Macelaru (3,11) si Caroli (2,05). Bunica si Unisol inregistreaza cresteri de opt, respectiv zece pozitii. Napolact (6,24) ramane pe locul al treilea in clasamentul privind perceptia asupra raportului calitate-pret.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Covrigarie - o afacere cu profit imediat


Obtine profit de 3 000 de euro pe luna cu propria ta covrigarie Cate covrigarii intalnesti in drumul tau spre serviciu Numai in zona centrului vechi din capitala sunt vreo 10 Si numarul lor este in crestere Daca esti un pic atent aproape fiecare covrigarie are clienti care stau la coada asteptand sa cumpere covrigi calzi Te-ai intrebat de...

Oferta Speciala
valabila 48h


Citeste mai mult in Business Standard

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

ComentariiComentarii0 comentarii




Rentrop ∧ Straton
Newsletter gratuit
Afaceri in agricultura: 7 idei cu profit garantat in 2021

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Afaceri in agricultura: 7 idei cu profit garantat in 2021".



Forum
Adrian spune: Foarte interesant!
01 Iul. 2021 10:20:40
Raspunde la intrebare
blaga felician spune: am avut un smochin in curte-am mancat smochine anul trecut ,din primavera au aparut smochine noi si frunze De doua luni frunzele au inceput sa se usuce si fructele si ele Ce s-a intamplat? Ce sa...
04 Sep. 2019 17:39:28
Raspunde la intrebare
Rubrica meteo

Este parte de tesut vasculirizat cu membrane ingrosate si lignificate care are rolul de a conduce in ...

Amestec de culoare inchisa, uscata, degajand miros. Este format din materie organica descompusa. Fab ...
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton
 
 

Raport Special GRATUIT

Afaceri in agricultura: 7 idei cu profit garantat in 2021


Adauga mai jos adresa ta de mail si vei primi raportul special gratuit "Afaceri in agricultura: 7 idei cu profit garantat in 2021" impreuna cu cele mai noi stiri si informatii din agricultura.

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016