Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Stiri

Mii de proprietari de camile din regiunile aride ale Africii de Nord, unde traiesc doua treimi din populatia de camile a lumii, ar putea beneficia de produse care sa ii ajute sa eficientizeze productia turmelor lor.
Chr. Hansen si compania keniana Oleleshwa Enterprises Ltd. au initiat un proiect CSR care are ca scop imbunatatirea conditiilor de trai ale micilor proprietari de camile. Proiectul se axeaza pe dezvoltarea unui set de cunostinte de baza privind productia branzei, care le va permite proprietarilor de camile din regiunile rurale din Kenia si Somalia sa produca branza de camila atat pentru consum propriu, cat si pentru vanzare.
Colaborarea are trei deziderate principale:
Dezvoltarea primlor retete de branza de camila din lume care vor fi oferite pro bono comunitatilor de proprietari de camile din Africa si din Orientul Mijlociu, atat pentru productii rurale cat si industriale;
Realizarea unui sondaj al preferintelor consumatorilor care evalueaza branzeturile, pentru ca proiectul sa aiba ca rezultat branzeturi gustoase, vandabile.
Crearea unor manuale pedagogice de productie pentru doua tipuri de branza.
Ingredientul secret
Laptele de camila are un continut redus de grasime, mult calciu, este o sursa bogata de proteine si o potentiala materie prima pentru o branza delicioasa si durabila. Coagularea laptelui in branza este un mijloc de pastrare mai indelungata a laptelui si a recunoscutei sale valoari nutritive. "Ingredientul secret" care va permite proprietarilor de camile sa transforme eficient laptele de camila in branzeturi delicioase, stabile pe parcursul termenului de valabilitate, este o substanta enzimatica patentata de la Chr. Hansen, denumita FAR-M.
"Datorita compozitiei diferite a laptelui de camila fata de cel de vaca, folosirea unui cheag obisnuit face ca formarea coagulului sa fie slaba sau coagularea poate sa nu aiba loc atunci cand se face branza de camila" a explicat Rolando Saltini, Product Manager, care se ocupa de acest proiect din partea Chr. Hansen. "Din acest motiv, incercarile anterioare de a produce o branza viabila de camila au esuat. Folosind FAR-M, chimozina noastra de camila produsa prin fermentatie, crescatorii de camile vor putea face o branza gustoasa, cu o fermitate buna a coagulului si cu randament superior comparativ cu rezultatele obtiute in urma folosirii chimozinei bovine."
Anne Bruntse, Director al companiei Oleleswa Enterprises Ltd., a declarat: "Cand am primit mostrele de branza realizata cu noul cheag pentru lapte de camila, FAR-M, pe langa faptul ca branza avea un gust mai bun si o consistenta mai ferma, dar procesul de fabricatie in ansamblu al branzei a fost mai usor de controlat. Eu si angajatii mei suntem nerabdatori sa luam parte la aceasta noua initiativa si speram sa cream noi produse extraordinare pentru beneficiul proprietarilor de camile din tarile aride ale Africii si ale Orientului Mijlociu".
Beneficii reciproce
"Daca se va dovedi un succes, acest proiect ar putea imbunatati modul de viata a mii de locuitori ai Africii de Nord si de Est. in plus, proiectul va permite companiei Chr. Hansen sa afle mai multe despre productia industriala a branzei de camila si posibil, sa paveze calea pentru comercializarea FAR-M in Africa, Orientul Mijlociu si Asia" a declarat Henriette Oellgaard, CSR Manager, Chr. Hansen.
Colaborarea are trei deziderate principale:
Dezvoltarea primlor retete de branza de camila din lume care vor fi oferite pro bono comunitatilor de proprietari de camile din Africa si din Orientul Mijlociu, atat pentru productii rurale cat si industriale;
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Realizarea unui sondaj al preferintelor consumatorilor care evalueaza branzeturile, pentru ca proiectul sa aiba ca rezultat branzeturi gustoase, vandabile.
Crearea unor manuale pedagogice de productie pentru doua tipuri de branza.
Ingredientul secret
Laptele de camila are un continut redus de grasime, mult calciu, este o sursa bogata de proteine si o potentiala materie prima pentru o branza delicioasa si durabila. Coagularea laptelui in branza este un mijloc de pastrare mai indelungata a laptelui si a recunoscutei sale valoari nutritive. "Ingredientul secret" care va permite proprietarilor de camile sa transforme eficient laptele de camila in branzeturi delicioase, stabile pe parcursul termenului de valabilitate, este o substanta enzimatica patentata de la Chr. Hansen, denumita FAR-M.
"Datorita compozitiei diferite a laptelui de camila fata de cel de vaca, folosirea unui cheag obisnuit face ca formarea coagulului sa fie slaba sau coagularea poate sa nu aiba loc atunci cand se face branza de camila" a explicat Rolando Saltini, Product Manager, care se ocupa de acest proiect din partea Chr. Hansen. "Din acest motiv, incercarile anterioare de a produce o branza viabila de camila au esuat. Folosind FAR-M, chimozina noastra de camila produsa prin fermentatie, crescatorii de camile vor putea face o branza gustoasa, cu o fermitate buna a coagulului si cu randament superior comparativ cu rezultatele obtiute in urma folosirii chimozinei bovine."
Anne Bruntse, Director al companiei Oleleswa Enterprises Ltd., a declarat: "Cand am primit mostrele de branza realizata cu noul cheag pentru lapte de camila, FAR-M, pe langa faptul ca branza avea un gust mai bun si o consistenta mai ferma, dar procesul de fabricatie in ansamblu al branzei a fost mai usor de controlat. Eu si angajatii mei suntem nerabdatori sa luam parte la aceasta noua initiativa si speram sa cream noi produse extraordinare pentru beneficiul proprietarilor de camile din tarile aride ale Africii si ale Orientului Mijlociu".
Beneficii reciproce
"Daca se va dovedi un succes, acest proiect ar putea imbunatati modul de viata a mii de locuitori ai Africii de Nord si de Est. in plus, proiectul va permite companiei Chr. Hansen sa afle mai multe despre productia industriala a branzei de camila si posibil, sa paveze calea pentru comercializarea FAR-M in Africa, Orientul Mijlociu si Asia" a declarat Henriette Oellgaard, CSR Manager, Chr. Hansen.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 3.5 din 4 voturi
Urmareste-ne pe Google News