TRD-Tnuva Romania Dairies, unul dintre principalii producatori de pe piata interna a iaurturilor, isi va urma planul de dezvoltare anuntat pentru Romania si, implicit, pe cel de investitii, in ciuda crizei financiare la nivel mondial, afirma oficialii companiei, citati de cotidianul de afaceri Business Standard.
“Nu cred ca actuala criza financiara va afecta politica de dezvoltare a Tnuva in Romania. Noi suntem aici doar de un an, iar obiectivul nostru este sa crestem cat mai mult. Ne dorim o promovare cat mai buna a produselor, comunicarea fata de clienti, marirea cotei de piata si o distributie cat mai extinsa la nivelul intregii tari”, a declarat Shmulik Porre, presedintele si directorul executiv al Tnuva Romania. Compania, subsidiara a gigantului israelian Tnuva, a inaugurat, in vara anului trecut, o fabrica la Popesti-Leordeni, langa Bucuresti, in urma unei investitii de peste 55 mil. euro. Proiectul a fost finantat, in proportie de 35%, de catre BERD (Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare).
La aproximativ un an de la lansarea pe piata locala, Tnuva este al treilea producator de iaurturi, spune presedintele companiei. Firma va intra zilele urmatoare, prin intermediul brandului Yoplait, pe piata iaurturilor dietetice, ca urmare a inclinatiei din ce in ce mai mari a romanilor catre produsele cu beneficii pentru sanatate. Aceste produse detineau, in perioada septembrie 2007-august 2008, o cota de 17% in volum, respectiv 22,1% in valoare din piata de profil, potrivit MEMRB, in timp ce iaurturile cu fructe aveau o cota in volum de 24,6%, comparativ cu 27,1%, in aceeasi perioada a intervalului anterior.
Citeste mai mult in Business Standard
“Nu cred ca actuala criza financiara va afecta politica de dezvoltare a Tnuva in Romania. Noi suntem aici doar de un an, iar obiectivul nostru este sa crestem cat mai mult. Ne dorim o promovare cat mai buna a produselor, comunicarea fata de clienti, marirea cotei de piata si o distributie cat mai extinsa la nivelul intregii tari”, a declarat Shmulik Porre, presedintele si directorul executiv al Tnuva Romania. Compania, subsidiara a gigantului israelian Tnuva, a inaugurat, in vara anului trecut, o fabrica la Popesti-Leordeni, langa Bucuresti, in urma unei investitii de peste 55 mil. euro. Proiectul a fost finantat, in proportie de 35%, de catre BERD (Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare).
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
La aproximativ un an de la lansarea pe piata locala, Tnuva este al treilea producator de iaurturi, spune presedintele companiei. Firma va intra zilele urmatoare, prin intermediul brandului Yoplait, pe piata iaurturilor dietetice, ca urmare a inclinatiei din ce in ce mai mari a romanilor catre produsele cu beneficii pentru sanatate. Aceste produse detineau, in perioada septembrie 2007-august 2008, o cota de 17% in volum, respectiv 22,1% in valoare din piata de profil, potrivit MEMRB, in timp ce iaurturile cu fructe aveau o cota in volum de 24,6%, comparativ cu 27,1%, in aceeasi perioada a intervalului anterior.
Citeste mai mult in Business Standard
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News