Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Camera Agricola Arad va practica aceleasi tarife pentru serviciile de consultanta agricola precum fostul CLCA
Desi activitatea fostului Centru Local de Consultanta Agricola (CLCA) - Arad a fost preluata de structura nou-infiintatei Camere Agricole, care apartine de Consiliul Judetean, serviciile de consultanta oferite si tarifele aferente acestora vor ramane neschimbate. Aceasta din pricina ordinului 226/15.04.2009 al MADR, care stipuleaza ca "tarifele propuse pentru anul 2010 se mentin la nivelul celor stabilite pentru anul 2009".
Camera Agricola a judetului Arad a fost infiintata in luna ianuarie si urmeaza sa aprobe, in aceasta saptamana, structura serviciilor specifice prin care se constituie veniturile proprii ale Camerei Agricole a judeţului Arad, structura si cuantumul tarifelor, a modalitatilor de incasare si utilizare a fondurilor pentru anul 2010.
Ordin nr. 226/2009 privind aprobarea structurii serviciilor specifice prin care se constituie veniturile proprii ale Agentiei Nationale de Consultanta Agricola si ale unitatilor subordonate acesteia, structurii si cuantumului tarifelor, precum si a modalitatilor de incasare si de utilizare a fondurilor pentru anul 2009
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 582 din 21 august 2009
MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
Vazand Referatul de aprobare al Agentiei Nationale de Consultanta Agricola nr. 2.037 din 6 aprilie 2009,
in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) si (2) din Ordonanta Guvernului nr. 22/2005 privind reorganizarea activitatii de consultanta agricola, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 77/2005, cu modificarile ulterioare,
— in temeiul art. 7 alin. (6) din Hotararea Guvernului nr. 8/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, cu modificarile si completarile ulterioare,
ministrul agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale emite prezentul ordin.
Art. 1
Se aproba structura serviciilor specifice prin care se constituie veniturile proprii ale Agentiei Nationale de Consultanta Agricola si ale unitatilor subordonate acesteia, structura si cuantumul tarifelor, modalitatile de incasare si de utilizare a fondurilor pentru anul 2009, conform anexei nr. 1, care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2
Se aproba structura tarifelor percepute pentru acordarea unor servicii operatorilor economici care isi desfasoara activitatea in domeniul agriculturii, pisciculturii, alimentatiei, silviculturii si dezvoltarii rurale, in vederea constituirii veniturilor proprii ale Agentiei Nationale de Consultanta Agricola si ale unitatilor subordonate acesteia, in anul 2009, conform anexei nr. 2, care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 3
Agentia Nationala de Consultanta Agricola si unitatile subordonate acesteia vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 4
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Anexa nr. 1
I. Structura serviciilor specifice si a tarifelor prin care se constituie veniturile proprii ale Agentiei Nationale de Consultanta Agricola si ale unitatilor subordonate acesteia, cuantumul tarifelor, modalitatile de incasare si utilizare a fondurilor pentru anul 2009
+----+---------------------------------------------------------------------------------+--------------------------+
|Nr. | Servicii | Tarif |
|crt.|
+----+---------------------------------------------------------------------------------+--------------------------+
| 1. | Servicii acordate operatorilor economici: | intre 100 si 1.200 |
| | — participare la targuri si expozitii | |
| | — organizare de loturi demonstrative si ferme-pilot | |
| | — popularizarea si promovarea de produse si tehnologii prin mass-media | |
| | (ziare, reviste, radio-tv etc.) | |
| | — contractarea, administrarea si concesionarea terenurilor agricole de catre | |
| | oficiile judetene de consultanta agricola, conform Hotararii Guvernului nr. | |
| | 1.100/2008 privind schimbarea administratorilor unor imobile aflate in domeniul | |
| | public al statului si in administrarea Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii | |
| | Rurale | |
| | — elaborarea si multiplicarea de materiale informative (pe suport hartie | |
| | sau pe suport magnetic) | |
+----+---------------------------------------------------------------------------------+--------------------------+
| 2. | Elaborarea de proiecte pentru accesare de fonduri comunitare sau cofinantare | pana la 6% |
| | publica | din valoarea proiectului |
+----+---------------------------------------------------------------------------------+--------------------------+
| 3. | Organizarea de cursuri de pregatire profesionala*: | Intre 100 si 500/cursant |
| | — cursuri de calificare | |
| | — cursuri de perfectionare | |
| | (cuprinde taxa de inscriere, taxa de eliberare a certificatului de calificare, | |
| | taxa de eliberare a carnetului de conducere a tractorului agricol) | |
+----+---------------------------------------------------------------------------------+--------------------------+
* Pensionarii si persoanele care primesc ajutor social, conform Legii nr. 67/1995 privind ajutorul social, cu modificarile ulterioare, beneficiaza de gratuitate.
II. Modalitatile de incasare a tarifelor percepute pentru serviciile prestate sunt in conformitate cu Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv factura fiscala si chitanta fiscala
III. Modalitati de utilizare a fondurilor rezultate din veniturile proprii a!e Agentiei Nationale de Consultanta Agricola si ale unitatilor subordonate acesteia, in anul 2009
1. alocarea sumelor pentru derularea actiunilor de consultanta agricola si formare profesionala se va face conform Ordonantei Guvernului nr. 61/1998 privind finantarea actiunilor de consultanta si formare profesionala destinate agricultorilor, aprobata prin Legea nr. 222/1998;
2. cheltuieli curente si de capital in limita sumelor neacoperite din bugetul de stat, conform legilor in vigoare;
3. cheltuieli de personal, deplasari in tara si in strainatate.
Utilizarea fondurilor se va face in ordinea prioritatilor propuse de catre fiecare oficiu judetean de consultanta agricola, prioritati care vor fi analizate si aprobate de catre conducerea Agentiei Nationale de Consultanta Agricola, care va dispune alocarea acestor fonduri in baza documentatiei prezentate.
ANEXA Nr. 2 - Structura tarifelor
Structura tarifelor percepute pentru acordarea unor servicii specifice operatorilor economici si/sau in parteneriat privat, care isi desfasoara activitatea in domeniul agriculturii, pisciculturii, alimentatiei, silviculturii si dezvoltarii rurale, in vederea constituirii veniturilor proprii ale Agentiei Nationale de Consultanta Agricola si ale unitatilor subordonate acesteia, va avea urmatorul continut:
1. Structura tarifelor percepute pentru serviciile acordate operatorilor economici care comercializeaza input-uri in agricultura, pentru participare la targuri si expozitii, organizare de loturi demonstrative si ferme-pilot si promovare a produselor in ziare editate in reteaua teritoriala a Agentiei Nationale de Consultanta Agricola, serviciile acordate societatilor comerciale si institutiilor distribuitoare de input-uri va avea urmatorul continut:
a) cheltuieli pentru inchirierea de spatii pentru organizarea de targuri si expozitii;
b) cheltuieli pentru efectuarea lucrarilor mecanice de intretinere si recoltare a culturilor;
c) cheltuieli pentru efectuarea lucrarilor manuale de intretinere si recoltare a culturilor;
d) cheltuieli cu materiile prime si materialele pentru infiintarea, intretinerea si recoltarea culturilor.
2. Structura tarifelor percepute pentru multiplicarea de materiale informative, elaborarea documentatiei pentru accesarea de fonduri comunitare sau cofinantare publica este reglementata de Ghidul solicitantului la masura pentru care se intocmeste proiectul.
3. Cheltuielile pentru organizarea si realizarea de cursuri de pregatire profesionala a adultilor se stabilesc dupa cum urmeaza:
a) cheltuieli de personal — pentru personalul care desfasoara activitati didactice in regimul plata cu ora si pentru membrii comisiilor de examinare;
b) alte cheltuieli cu personalul: cazare, transport;
c) costul inscrierii la curs si eliberarii certificatului de calificare profesionala;
d) cheltuieli efectuate pentru inchirierea spatiilor si a salilor de curs;
e) cheltuieli materiale: rechizite si furnituri de birou, elemente de papetarie si birotica, servicii de intretinere si reparatii ale tehnicii de calcul, materii prime si materiale, alte asemenea cheltuieli.
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Idei de afaceri in agricultura