Cei mai importanţi jucători din sectorul de comerţ cu amănuntul din România se vor reuni, timp de două zile, în 6 şi 7 octombrie, la hotel Marriot din Bucureşti, la România Retail Summit, pentru a analiza cele mai noi tendinţe şi strategiile actuale în acest domeniu.
Alături de principalii manageri de top din branşa de retail şi FMCG din România, precum Selgros Cash&Carry, BauMax, Altex, Diverta, Tuborg, Domo Retail, REWE Group, METRO Cash&Carry, Auchan, OBI România, reuniunea se va bucura de prezenţa a numeroşi practicieni şi experţi din Europa Centrală şi de Est, precum şi a preşedintelui EuroCommerce, Reinhardt Freiherr von Leoprechting.
Pe parcursul celor două zile de discuţii, peste 30 de specialişti, inclusiv preşedinţi şi membri ai consiliilor de administraţie ai celor mai importante companii comerciale, vor aborda teme precum globalizarea şi viitorul economiei europene, forma pieţei de retail româneşti, perspectivele acesteia, posibilităţile şi ameninţările existente, perspectivele pieţei europene de retail, principalele provocări cu care se confruntă lanţurile de retail româneşti, ce şanse şi ce provocări aduce criza economică în cazul colaborării producătorilor cu sectorul de retail.
'Acest summit este şi cea mai importantă sursă de cunoştinţe cu privire la direcţia dezvoltării sectorului FMCG, precum şi a comerţului de retail din România', afirmă Lukasz Hincz, project manager la Blue Business Media, organizatorul evenimentului.
Alături de principalii manageri de top din branşa de retail şi FMCG din România, precum Selgros Cash&Carry, BauMax, Altex, Diverta, Tuborg, Domo Retail, REWE Group, METRO Cash&Carry, Auchan, OBI România, reuniunea se va bucura de prezenţa a numeroşi practicieni şi experţi din Europa Centrală şi de Est, precum şi a preşedintelui EuroCommerce, Reinhardt Freiherr von Leoprechting.
Pe parcursul celor două zile de discuţii, peste 30 de specialişti, inclusiv preşedinţi şi membri ai consiliilor de administraţie ai celor mai importante companii comerciale, vor aborda teme precum globalizarea şi viitorul economiei europene, forma pieţei de retail româneşti, perspectivele acesteia, posibilităţile şi ameninţările existente, perspectivele pieţei europene de retail, principalele provocări cu care se confruntă lanţurile de retail româneşti, ce şanse şi ce provocări aduce criza economică în cazul colaborării producătorilor cu sectorul de retail.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stiati ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de bere la nivel mondial Cu cei 85 de litri cap de locuitor an ne situam pe un „onorabil” loc 8 in Europa si pe locul 12 in clasamentul mondial liderii fiind cehii 142 de litri urmati de austrieci 105 litri si de nemti 104 litri Piata autohtona a berii...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
'Acest summit este şi cea mai importantă sursă de cunoştinţe cu privire la direcţia dezvoltării sectorului FMCG, precum şi a comerţului de retail din România', afirmă Lukasz Hincz, project manager la Blue Business Media, organizatorul evenimentului.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News