Noul logo pentru produse ecologice a fost publicat de Comisia Europeană în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene. El va deveni obligatoriu începând cu 1 iulie 2010 şi va fi introdus pe piaţă în cursul unei perioade de tranziţie de doi ani. Logo-ul ecologic aplicat pe un produs arată că acesta respectă integral standardul european pentru agricultură ecologică, informează un comunicat remis redacţiei Bursa.
Scopul logo-ului ecologic este creşterea încrederii consumatorilor şi stimularea sectorului european de producţie ecologică. Acesta va fi utilizat în interiorul şi exteriorul graniţelor UE, pentru produsele ecologice preambalate.
Scopul logo-ului ecologic este creşterea încrederii consumatorilor şi stimularea sectorului european de producţie ecologică. Acesta va fi utilizat în interiorul şi exteriorul graniţelor UE, pentru produsele ecologice preambalate.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran
Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu" Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News