Compania Delaco, unul dintre principalii jucatori pe piata interna a branzeturilor, a inregistrat o majorare a vanzarilor de 40% in luna ianuarie comparativ cu aceeasi perioada de anul trecut, pe fondul unei piete a produselor alimentare aflata in scadere, potrivit reprezentantilor societatii din Brasov, incadrandu-se in nivelul de crestere prognozat de companie pentru acest an. „Delaco a inregistrat cresteri in aceste luni comparativ cu perioada similara a anului trecut, respectiv 40% in ianuarie 2009, fata de ianuarie 2008. Piata lactatelor are inca potential de crestere ani buni de acum incolo, doar ca anul acesta totul depinde de efectele crizei. Valoric piata va creste ca si pana acum, cu un procent format din doua cifre, in special datorita cresterii preturilor, in timp ce din punct de vedere cantitativ probabil ca va stagna. Cred ca se va mari ponderea produselor ieftine, dar si a brandurilor insotite de promotii agresive“, a declarat pentru Business Standard Tudor Comaniciu, manager general Delaco.
Strategia Delaco, companie care mizeaza in 2009 pe cresterea pietei de profi, vizeaza extinderea portofoliului si pe alte segmente, cum ar fi lactatele proaspete, cat si revitalizarea grupelor de produse care nu performeaza, conform asteptarilor, potrivit oficialilor companiei. „Luam in considerare extinderea pe segmentul produselor proaspete, fapt ce va fi posibil prin achizitionarea unui jucator mai mic din piata in cursul acestui an. Bugetul alocat pentru aceasta investitie ramane de 15 mil. euro“, a precizat Comaniciu.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Strategia Delaco, companie care mizeaza in 2009 pe cresterea pietei de profi, vizeaza extinderea portofoliului si pe alte segmente, cum ar fi lactatele proaspete, cat si revitalizarea grupelor de produse care nu performeaza, conform asteptarilor, potrivit oficialilor companiei. „Luam in considerare extinderea pe segmentul produselor proaspete, fapt ce va fi posibil prin achizitionarea unui jucator mai mic din piata in cursul acestui an. Bugetul alocat pentru aceasta investitie ramane de 15 mil. euro“, a precizat Comaniciu.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News