Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cu o crestere de 30% in T1, Delaco tinteste un jucator local pe lactate proaspete
Compania Delaco, unul dintre principalii jucatori de pe piata interna a branzeturilor, a inregistrat o crestere a vanzarilor de 30% in primele trei luni din acest an comparativ cu aceeasi perioada din 2008, produsul cu cea mai mare majorare fiind cascavalul, cu un avans de aproximativ 60%, raportat la 2008.
“Delaco a avut cresteri importante pe mai multe categorii, dar cascavalul ramane categoria vedeta, cu o crestere a vanzarilor de aproximativ 60% in primele trei luni din acest an fata de T1 2008”, a declarat pentru Business Standard Romulus Dumitru, marketing manager Delaco, acesta adaugand ca, de la inceputul anului, s-au constatat schimbari in ceea ce priveste obiceiul de consum, respectiv migrarea consumatorilor catre produsele din segmentul economic. Reprezentantii companiei se arata optimisti si in ceea ce priveste rezultatele pe T2, estimand o crestere a vanzarilor de 20% fata de T2 2008.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Delaco are in prezent o cota de piata de 16% pe piata branzeturilor, in crestere cu 1% in T1 2009, raportat la T1 2008, situandu-se astfel pe locul al doilea pe acest segment, potrivit oficialilor companiei, care citeaza date din ultimul studiu MEMRB, liderul piatei fiind Hochland. Delaco are in portofoliu mai multe marci, care sunt produse in fabrici din strainatate. In prezent, Delaco comercializeaza cinci branduri, branzeturile Delaco, brandul “buget” Del, brandul german Zott (variind de la iaurturi si branzeturi pana la deserturi si lapte pentru cafea), brandul german de branzeturi si specialitati Bergader si brandul Joya - produse fabricate din seminte de soia nemodificate genetic.
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News