Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cu o crestere de 30% in T1, Delaco tinteste un jucator local pe lactate proaspete
Compania Delaco, unul dintre principalii jucatori de pe piata interna a branzeturilor, a inregistrat o crestere a vanzarilor de 30% in primele trei luni din acest an comparativ cu aceeasi perioada din 2008, produsul cu cea mai mare majorare fiind cascavalul, cu un avans de aproximativ 60%, raportat la 2008.
“Delaco a avut cresteri importante pe mai multe categorii, dar cascavalul ramane categoria vedeta, cu o crestere a vanzarilor de aproximativ 60% in primele trei luni din acest an fata de T1 2008”, a declarat pentru Business Standard Romulus Dumitru, marketing manager Delaco, acesta adaugand ca, de la inceputul anului, s-au constatat schimbari in ceea ce priveste obiceiul de consum, respectiv migrarea consumatorilor catre produsele din segmentul economic. Reprezentantii companiei se arata optimisti si in ceea ce priveste rezultatele pe T2, estimand o crestere a vanzarilor de 20% fata de T2 2008.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Delaco are in prezent o cota de piata de 16% pe piata branzeturilor, in crestere cu 1% in T1 2009, raportat la T1 2008, situandu-se astfel pe locul al doilea pe acest segment, potrivit oficialilor companiei, care citeaza date din ultimul studiu MEMRB, liderul piatei fiind Hochland. Delaco are in portofoliu mai multe marci, care sunt produse in fabrici din strainatate. In prezent, Delaco comercializeaza cinci branduri, branzeturile Delaco, brandul “buget” Del, brandul german Zott (variind de la iaurturi si branzeturi pana la deserturi si lapte pentru cafea), brandul german de branzeturi si specialitati Bergader si brandul Joya - produse fabricate din seminte de soia nemodificate genetic.
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Idei de afaceri in agricultura