Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Curierul National: Piaţa de lactate proaspete s-a "conservat", anul trecut, la nivelul de 1 mld. euro din 2008
Iaurturile au susţinut vânzările din 2009, singura categorie de produse care a fost în creştere. Competiţia s-a intensificat, jucătorii lansând campanii de promovare şi de reduceri. Piaţa lactatelor proaspete din România s-a menţinut anul trecut la nivelul din 2008, de aproximativ 1 miliard de euro, vânzările cele mai mari fiind înregistrate de categoria iaurturi, care şi-a păstrat tendinţa de creştere, potrivit reprezentanţilor Danone România.
"În 2009, piaţa lactatelor proaspete a fost stagnantă, comparativ cu anii precedenţi, când creşterile au fost spectaculoase: cu 20% în 2007, iar în 2008 cu circa 15%. Mai mult de jumătate din categorie o reprezintă iaurturile, urmate de smântână şi produsele tradiţionale de băut (Sana, Kefir, lapte bătut). Iaurtul şi-a menţinut tendinţa crescătoare, în timp ce alte segmente descresc sau se menţin", a declarat, pentru Curierul Naţional, directorul de comunicare al Danone România, Bogdan Ioachim.
Reprezentantul companiei a mai spus că 2009 a fost un an în care competiţia s-a intensificat, jucătorii din piaţa de profil sporind eforturile de promovare a produselor proprii, iar reducerile de preţ nu au lipsit. "2009 este anul care a marcat eforturi extraordinare de promovare pentru toţi jucătorii din piaţă. Reducerile de preţ, pachetele promoţionale au urmărit să menţină consumul şi să asigure accesul la produse pentru toţi consumatorii", a mai precizat Ioachim.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran
Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu" Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Citeste mai mult in Curierul National.
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Idei de afaceri in agricultura