O altă instituţie preia modelul înfiinţării de societăţi comerciale evitând trimiterea în şomaj a zecilor de angajaţi, scrie ziarul local Gorjeanul. Dacă primii care au făcut acest lucru sunt Direcţia de Servicii Comunale din cadrul Primăriei Târgu-Jiu şi Poliţia Comunitară din municipiu, acum şi Direcţia pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală (DADR) Gorj preia modelul „înaintaşilor”.
După ce Poliţia Comunitară Târgu-Jiu a decis înfiinţarea SC Publica Guard SA, societate care va avea aproape aceleaşi atribuţii ca şi iniţiatorii însă va prelua două sute de poliţişti comunitari disponibilizaţi, şi după ce Direcţia de Servicii Comunale a constituit SC Edilitara Public SA Târgu-Jiu, a venit rândul altei instituţii să nu stea deoparte în acest lanţ. Este vorba despre DADR Gorj, care, din cele 59 de posturi pe care le are în prezent va rămâne cu doar 29, conform noii organigrame. „Pentru a mai da o şansă celor treizeci de angajaţi care trebuie să fie daţi afară, şi a nu-şi pierde locurile de muncă, ne-am gândit la varianta înfiinţării unei societăţi comerciale. Aceasta va avea ca obiect de activitatea vânzarea de seminţe, plante şi produse vegetale puse la dispoziţie de către Unitatea Fitosanitară din cadrul DADR. Dacă vom reuşi acest lucru, societatea va funcţiona din toamnă”, a declarat directorul coordonator al DADR Gorj, Aurel Tomescu.
Posturile de execuţie, la examen
Conform lui Tomescu, tot personalul instituţiei se va prezenta la un examen până la sfârşitul acestei luni pentru ocuparea posturilor de execuţie. Inclusiv acesta va susţine un concurs, şi dacă va lua notă maximă va rămâne la conducerea instituţiei. „După noua organigramă, la DADR Gorj vor exista doar două posturi de conducere, cel de director şi de şef serviciu, iar restul vor fi doar de execuţie”, a precizat Aurel Tomescu.
Citeşte mai mult în Gorjeanul
După ce Poliţia Comunitară Târgu-Jiu a decis înfiinţarea SC Publica Guard SA, societate care va avea aproape aceleaşi atribuţii ca şi iniţiatorii însă va prelua două sute de poliţişti comunitari disponibilizaţi, şi după ce Direcţia de Servicii Comunale a constituit SC Edilitara Public SA Târgu-Jiu, a venit rândul altei instituţii să nu stea deoparte în acest lanţ. Este vorba despre DADR Gorj, care, din cele 59 de posturi pe care le are în prezent va rămâne cu doar 29, conform noii organigrame. „Pentru a mai da o şansă celor treizeci de angajaţi care trebuie să fie daţi afară, şi a nu-şi pierde locurile de muncă, ne-am gândit la varianta înfiinţării unei societăţi comerciale. Aceasta va avea ca obiect de activitatea vânzarea de seminţe, plante şi produse vegetale puse la dispoziţie de către Unitatea Fitosanitară din cadrul DADR. Dacă vom reuşi acest lucru, societatea va funcţiona din toamnă”, a declarat directorul coordonator al DADR Gorj, Aurel Tomescu.
Posturile de execuţie, la examen
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Conform lui Tomescu, tot personalul instituţiei se va prezenta la un examen până la sfârşitul acestei luni pentru ocuparea posturilor de execuţie. Inclusiv acesta va susţine un concurs, şi dacă va lua notă maximă va rămâne la conducerea instituţiei. „După noua organigramă, la DADR Gorj vor exista doar două posturi de conducere, cel de director şi de şef serviciu, iar restul vor fi doar de execuţie”, a precizat Aurel Tomescu.
Citeşte mai mult în Gorjeanul
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News