Exclusiv
Publicat in: Stiri
În biroul pe care îl are în sediul Murfatlar din Bucureştii Noi se calculează bugete, se pun pe hârtie oportunităţile pieţei şi sunt aşezate la loc de cinste proiectele de suflet: „3 Hectare“ şi „Lacrima lui Ovidiu“. Ideile lui Daniel Negrescu, cel care se ocupă de marca Murfatlar de mai bine de şapte ani, vin însă de pe podgoriile însorite de lângă Constanţa.

Daniel Negrescu schimbat radical imaginea producătorului de vinuri doar cu ceea ce ştia din facultate şi cu puţină inspiraţie de la „locul faptei“: Murfatlar nu mai este doar un vin roşu şi dulce, ci şi unul alb-sec, cota de piaţă a liderului producătorilor de vin din România s-a dublat în ultimii ani, iar imaginea i-a fost întinerită.

De şapte ani în vinuri

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran


Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu"   Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...

Oferta Speciala
valabila 48h


A ajuns la Murfatlar la sfârşitul lui 2001, ca proaspăt absolvent de Management la ASE. L-a recomandat o cunoştinţă, iar momentul a fost cel mai bun: a intrat în Departamentul de marketing, care tocmai îşi schimba echipa. A studiat piaţa de vinuri mai bine de şase luni, iar când a devenit junior în Departamentul de marketing cunoştea deja problemele de imagine cu care se confrunta Murfatlar şi ştia unde trebuie „atacat“.

„La vremea aia, habar nu aveam ce e industria de vinuri şi cu atât mai puţin ce e marketingul“, îşi aminteşte Negrescu. „Faptul că pentru o perioadă de timp am buchisit cifrele cu preferinţele consumatorilor şi împărţirea pieţei m-a ajutat enorm“, spune el.

Unul nou, altul vechi

Proiectele 100% Negrescu sunt „3 Hectare“ şi „Lacrima lui Ovidiu“, ambele specialităţi din portofoliul producătorului de vinuri. „3 Hectare“ (lansat în 2004) a fost primul vin românesc comercializat exclusiv în segmentul HoReCa (hoteluri, restaurante şi cafenele), iar „Lacrima lui Ovidiu“ a reapărut pe piaţă cu o imagine mult întinerită.

„E unul dintre produsele care a crescut cel mai bine în ultimii ani. În 2007, vânzările acestui vin special s-au dublat faţă de anul anterior“, crede Negrescu despre proiectele lui. După ce a creat şi recreat mărci de vinuri, a trecut la refacerea mărcii-umbrelă Murfatlar, care şi-a consolidat poziţia de lider în ceea ce priveşte valoarea brandului şi şi-a crescut notorietatea în mintea consumatorului. „Am decis aici să construim un vin cu o vinărie şi un brand“, rezumă Negrescu.

Citeste mai mult in Evenimentul Zilei

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

5 medalii pentru Murfatlar la Concursul
5 medalii pentru Murfatlar la Concursul "Vinalies Internationales"
Aflat la cea de-a 18-a editie, concursul a reunit un numar de 3.900 de probe, 45 de probe fiind...
"Murfatlar" întinereşte 60% din suprafaţa totală de vie
Viile "Murfatlar" se află într-un amplu proces de întinerire demarat în urmă cu trei ani....
Cuget Liber: Deputaţii din Comisia de Agricultură se reunesc, săptămâna viitoare, într-o şedinţă la Murfatlar
Membrii Comisiei pentru agricultură, silvicultură, industrie alimentară şi servicii specifice...
Curierul National: Murfatlar vrea o creştere a vânzărilor cu 55% de Paşte
Producătorul de vinuri Murfatlar estimează pentru perioada Sărbătorilor de Paşte că va vinde...

Ultima ora

Viitor incert pentru fermieri: Ce se intampla cu fondurile europene in 2025
Viitor incert pentru fermieri: Ce se intampla cu fondurile europene in 2025
In ciuda depasirii termenelor anuntate de seful MADR, noutatile legate de liniile de finantare nu...
Buget MADR: Aviz favorabil in comisiile de specialitate din Parlament
Buget MADR: Aviz favorabil in comisiile de specialitate din Parlament
Proiectul de buget a fost aprobat cu 27 de voturi "pentru" si 16 "impotriva"....
Discutii la Bruxelles: Se stabilesc regulile pentru subventii
Discutii la Bruxelles: Se stabilesc regulile pentru subventii
Ministrul Florin Barbu participa astazi, 27 ianuarie, la prima reuniune a Consiliului AgriFish...
Crescatorii de ovine si bovine, in fata unui nou pericol
Crescatorii de ovine si bovine, in fata unui nou pericol
In ceea ce priveste vanzarea animalelor, in prima partea lucrurile pareau bune, cu preturi...

Idei de afaceri in agricultura



Rentrop ∧ Straton
Newsletter gratuit
TOP 4 Afaceri agricole în 2025

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop∧Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton
Raport Special Gratuit
TOP 4 Afaceri agricole în 2025
Adauga mai jos adresa ta de email si vei primi raportul special gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025" impreuna cu cele mai noi stiri si informatii din agricultura.
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016