Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Daniel Negrescu, brand managerul de doar 29 de ani al producătorului constănţean, schimbă gusturile românilor în materie de vinuri
În biroul pe care îl are în sediul Murfatlar din Bucureştii Noi se calculează bugete, se pun pe hârtie oportunităţile pieţei şi sunt aşezate la loc de cinste proiectele de suflet: „3 Hectare“ şi „Lacrima lui Ovidiu“. Ideile lui Daniel Negrescu, cel care se ocupă de marca Murfatlar de mai bine de şapte ani, vin însă de pe podgoriile însorite de lângă Constanţa.
Daniel Negrescu schimbat radical imaginea producătorului de vinuri doar cu ceea ce ştia din facultate şi cu puţină inspiraţie de la „locul faptei“: Murfatlar nu mai este doar un vin roşu şi dulce, ci şi unul alb-sec, cota de piaţă a liderului producătorilor de vin din România s-a dublat în ultimii ani, iar imaginea i-a fost întinerită.
De şapte ani în vinuri
A ajuns la Murfatlar la sfârşitul lui 2001, ca proaspăt absolvent de Management la ASE. L-a recomandat o cunoştinţă, iar momentul a fost cel mai bun: a intrat în Departamentul de marketing, care tocmai îşi schimba echipa. A studiat piaţa de vinuri mai bine de şase luni, iar când a devenit junior în Departamentul de marketing cunoştea deja problemele de imagine cu care se confrunta Murfatlar şi ştia unde trebuie „atacat“.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
„La vremea aia, habar nu aveam ce e industria de vinuri şi cu atât mai puţin ce e marketingul“, îşi aminteşte Negrescu. „Faptul că pentru o perioadă de timp am buchisit cifrele cu preferinţele consumatorilor şi împărţirea pieţei m-a ajutat enorm“, spune el.
Unul nou, altul vechi
Proiectele 100% Negrescu sunt „3 Hectare“ şi „Lacrima lui Ovidiu“, ambele specialităţi din portofoliul producătorului de vinuri. „3 Hectare“ (lansat în 2004) a fost primul vin românesc comercializat exclusiv în segmentul HoReCa (hoteluri, restaurante şi cafenele), iar „Lacrima lui Ovidiu“ a reapărut pe piaţă cu o imagine mult întinerită.
„E unul dintre produsele care a crescut cel mai bine în ultimii ani. În 2007, vânzările acestui vin special s-au dublat faţă de anul anterior“, crede Negrescu despre proiectele lui. După ce a creat şi recreat mărci de vinuri, a trecut la refacerea mărcii-umbrelă Murfatlar, care şi-a consolidat poziţia de lider în ceea ce priveşte valoarea brandului şi şi-a crescut notorietatea în mintea consumatorului. „Am decis aici să construim un vin cu o vinărie şi un brand“, rezumă Negrescu.
Citeste mai mult in Evenimentul Zilei
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Idei de afaceri in agricultura