În perioada 10 - 14 noiembrie, Directoratul General pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală (DG AGRI) al Uniunii Europene (UE) va participa la Romexpo, la Târgul Indagra Farm din Bucureşti, pentru a sprijini promovarea noului logo ecologic european, care a devenit obligatoriu pentru produsele pre-ambalate de la 1 iulie 2010.
Logo-ul ecologic al UE este utilizat pentru a creşte vizibilitatea şi conştientizarea asupra alimentelor şi băuturilor ecologice în rândul consumatorilor. Un produs care poartă simbolul ecologic UE asigură faptul că cel puţin 95% din ingredientele produsului au fost produse în mod ecologic.
citeste mai multl in bursa
Logo-ul ecologic al UE este utilizat pentru a creşte vizibilitatea şi conştientizarea asupra alimentelor şi băuturilor ecologice în rândul consumatorilor. Un produs care poartă simbolul ecologic UE asigură faptul că cel puţin 95% din ingredientele produsului au fost produse în mod ecologic.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
citeste mai multl in bursa
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News