Apetitul pentru dulciuri, și în special pentru biscuiți, pare a fi favorizat de reduceri salariale, rata de șomaj ridicată sau de prețurile în creștere. Așa se explică cifrele făcute publice, astăzi, de reprezentanții producătorului Kraft Foods. Compania a vândut 65 de milioane de pachete de biscuiți de la lansarea pe piațăm, în luna aprilie.
„Vânzările Belvita Start în România au depăşit aşteptările noastre, devenind într-un timp scurt unul dintre cei mai vânduţi biscuiţi din ţară”, a spus Gerard Chandran, managing director la Kraft Foods România. În perioada iunie-august, 1 milion de consumatori români au încercat cel puţin o dată Belvita Start, iar o medie de 200.000 de persoane consumă Belvita Start lunar. Biscuiţii sunt vânduți în magazinele autohtone la preţul recomandat de 7,5 lei/300 g şi 1,5 lei/50 g.
citeste mai mult in capital
„Vânzările Belvita Start în România au depăşit aşteptările noastre, devenind într-un timp scurt unul dintre cei mai vânduţi biscuiţi din ţară”, a spus Gerard Chandran, managing director la Kraft Foods România. În perioada iunie-august, 1 milion de consumatori români au încercat cel puţin o dată Belvita Start, iar o medie de 200.000 de persoane consumă Belvita Start lunar. Biscuiţii sunt vânduți în magazinele autohtone la preţul recomandat de 7,5 lei/300 g şi 1,5 lei/50 g.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
citeste mai mult in capital
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News