Apetitul pentru dulciuri, și în special pentru biscuiți, pare a fi favorizat de reduceri salariale, rata de șomaj ridicată sau de prețurile în creștere. Așa se explică cifrele făcute publice, astăzi, de reprezentanții producătorului Kraft Foods. Compania a vândut 65 de milioane de pachete de biscuiți de la lansarea pe piațăm, în luna aprilie.
„Vânzările Belvita Start în România au depăşit aşteptările noastre, devenind într-un timp scurt unul dintre cei mai vânduţi biscuiţi din ţară”, a spus Gerard Chandran, managing director la Kraft Foods România. În perioada iunie-august, 1 milion de consumatori români au încercat cel puţin o dată Belvita Start, iar o medie de 200.000 de persoane consumă Belvita Start lunar. Biscuiţii sunt vânduți în magazinele autohtone la preţul recomandat de 7,5 lei/300 g şi 1,5 lei/50 g.
citeste mai mult in capital
„Vânzările Belvita Start în România au depăşit aşteptările noastre, devenind într-un timp scurt unul dintre cei mai vânduţi biscuiţi din ţară”, a spus Gerard Chandran, managing director la Kraft Foods România. În perioada iunie-august, 1 milion de consumatori români au încercat cel puţin o dată Belvita Start, iar o medie de 200.000 de persoane consumă Belvita Start lunar. Biscuiţii sunt vânduți în magazinele autohtone la preţul recomandat de 7,5 lei/300 g şi 1,5 lei/50 g.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
citeste mai mult in capital
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News








