Exclusiv
Publicat in: Stiri
Kraft Foods lansează în România una dintre mărcile importante din portofoliul său internaţional, biscuiţii săraţi TUC, sub sloganul "Mereu gustos, mereu la'ndemână".
Biscuiţii săraţi TUC se diferenţiază de snaks-urile tradiţionale prin conţinutul bogat de cereale (72%), printr-un aport redus de grăsimi datorat procesului de coacere, şi nu prăjire, prin care sunt obţinuţi.

"Biscuiţii TUC reprezintă o gustare ideală pentru a-ţi potoli foamea între mese, datorită texturii uşoare şi crocante, a gustului lor unic. Biscuiţii sunt disponibili în 3 dintre aromele preferate ale românilor (cu sare, paprika şi brânză), precum şi în două variante de gramaj, astfel încât sunt mereu la îndemână pentru a fi serviţi oricând şi cu orice ocazie", declară Rastislav Spavelko, Senior Brand Manager Biscuiţi.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online


Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...

Oferta Speciala
valabila 48h

Istoria biscuţilor TUC începe în anul 1958, când Dl. Parein, care deţinea în Belgia o mică cofetărie, pleacă în SUA pentru a afla secretele delicioşilor biscuiţi uşor săraţi. În acele timpuri biscuiţii săraţi erau complet necunoscuţi în Europa, fiind consideraţi un produs tipic american. Primii biscuiţi săraţi TUC au fost astfel produşi în mica fabrică a familiei Parein, bucurându-se de un succes considerabil încă de la lansare. Numele biscuiţilor săraţi TUC provine de la iniţialele „Trade Union Corporation", denumire pe care Dl. Parein a citit-o într-un ziar în drumul său de întoarcere în Belgia.

În România, piaţa de snaksuri sărate este în prezent dominată de chipsuri, biscuiţii săraţi fiind la început de drum, cu un număr redus de sortimente.

Prin lansarea gamei TUC, Kraft Foods România îşi propune dezvoltarea acestui segment, investiţia de peste 2 milioane RON pentru susţinerea lansării în 2010 fiind pe măsură.

Campania de susţinere a produsului va include TV, print, panotaj stradal, internet, sampling și activităţi în magazine.

Despre Kraft Foods

Kraft Foods, o adevărată forţă la nivel global în categoria de snaks-uri deţine un portofoliu inegalabil de mărci pe care oamenii le îndrăgesc. Cu un venit anual de aproximativ $48 miliarde, compania, a doua ca mărime din industria alimentară, din lume, face produse delicioase pentru miliarde de consumatori în aproape 170 de ţări. Portofoliul include 11 mărci importante cu un venit ce depăşeşte 1 miliard de dolari - Oreo, Nabisco şi biscuiţii LU; ciocolata Milka şi Cadbury; guma Trident; cafeaua Jacobs şi Maxwell House; crema de brânză Philadelphia; brânzeturile Kraft, gustări şi sosuri; preparatele de carne Oscar Mayer. Aproximativ 70 de mărci generează un venit anual de peste 100 millioane dolari. raft Foods (www.kraftfoodscompany.com; NYSE: KFT) este membră Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor's 500, Dow Jones Sustainability Index şi Ethibel Sustainability Index.

Kraft Foods România

Kraft Foods este prezentă pe piaţa din România începând cu anul 1994. Mărcile Kraft Foods din România sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo. Conform studiului de piaţă MEMRB, Kraft Foods deţine poziţia numărul 1 pe piaţa de cafea şi ciocolată în România şi o poziţie importantă pe piaţa de biscuiţi.

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.3 din 5 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Gerard Sebastian Chandran este noul director al Kraft Foods România
Gerard Sebastian Chandran a fost numit incepand cu 1 iulie in functia de director general al...
Kraft Foods vinde afacerea Cadbury din România, suma tranzacţiei nu a fost dezvăluită
Kraft Foods a anunţat miercuri că a semnat un acord pentru vânzarea afacerii cu ciocolată,...
Kraft Foods vinde operaţiunile Cadbury Wedel din Polonia către grupul asiatic Lotte
Kraft Foods a încheiat un acord pentru vânzarea producătorului polonez de ciocolată şi...
Kraft Foods îşi modifică oferta de preluare a Cadbury, după vânzarea activităţii de pizza
Grupul american de alimentaţie Kraft Foods a anunţat, marţi, că banii obţinuţi din vânzarea...

Ultima ora

Viitor incert pentru fermieri: Ce se intampla cu fondurile europene in 2025
Viitor incert pentru fermieri: Ce se intampla cu fondurile europene in 2025
In ciuda depasirii termenelor anuntate de seful MADR, noutatile legate de liniile de finantare nu...
Buget MADR: Aviz favorabil in comisiile de specialitate din Parlament
Buget MADR: Aviz favorabil in comisiile de specialitate din Parlament
Proiectul de buget a fost aprobat cu 27 de voturi "pentru" si 16 "impotriva"....
Discutii la Bruxelles: Se stabilesc regulile pentru subventii
Discutii la Bruxelles: Se stabilesc regulile pentru subventii
Ministrul Florin Barbu participa astazi, 27 ianuarie, la prima reuniune a Consiliului AgriFish...
Crescatorii de ovine si bovine, in fata unui nou pericol
Crescatorii de ovine si bovine, in fata unui nou pericol
In ceea ce priveste vanzarea animalelor, in prima partea lucrurile pareau bune, cu preturi...

Idei de afaceri in agricultura



Rentrop ∧ Straton
Newsletter gratuit
TOP 4 Afaceri agricole în 2025

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop∧Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton