Fondatorul mărcilor Dorna și LaDorna e îmbrăcat casual, fără branduri afișate ostentativ, iar în biroul său, aflat într‑o clădire veche din centrul Capitalei, nu găsești nici un semn al opulenței.
Văzându‑l, nu ai spune că e un om cu aproape 100 de milioane de euro în conturi bancare – recunoaște chiar el că nu a cheltuit mare lucru din suma încasată din vânzarea LaDorna către Lactalis (tranzacția din aprilie 2008 i‑a adus între 70 și 90 de milioane de euro) și că mai are bani și din deal‑ul Dorna/Coca‑Cola din 2002 (când a încasat aproximativ 40 de milioane de euro). Înconjurat de teancuri de hârtii, dosare, DVD‑uri, ambalaje și sticle de toate felurile, elvețianul de 55 de ani are mai degrabă aura unui om de știință aflat în căutarea unei substanțe revoluționare.
PREMIERA. „Fac ceva într‑adevăr mare“, spune însuflețit Valvis, înșirând pe biroul său mai multe recipiente cu forme mai puțin convenționale. „Le‑am adus de la Geneva. Am fost acolo două zile, special pentru asta“, continuă omul de afaceri, citind numele de pe etichetă: Evian, Perrier, San Pellegrino, Apollinaris, Fiji etc . Alegerea nu e întâmplătoare: sunt nu doar unele dintre cele mai cunoscute și scumpe ape minerale din lume, dar și concurenții direcți ai Aqua Carpatica, un brand de apă minerală de lux pe care l‑a înregistrat la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci încă din 1994 și a cărui lansare va avea loc în vara acestui an.
„Pregătim primul produs de lux românesc care va cuceri piața internațională“, adaugă el.
Citeste mai mult in Money Express
Văzându‑l, nu ai spune că e un om cu aproape 100 de milioane de euro în conturi bancare – recunoaște chiar el că nu a cheltuit mare lucru din suma încasată din vânzarea LaDorna către Lactalis (tranzacția din aprilie 2008 i‑a adus între 70 și 90 de milioane de euro) și că mai are bani și din deal‑ul Dorna/Coca‑Cola din 2002 (când a încasat aproximativ 40 de milioane de euro). Înconjurat de teancuri de hârtii, dosare, DVD‑uri, ambalaje și sticle de toate felurile, elvețianul de 55 de ani are mai degrabă aura unui om de știință aflat în căutarea unei substanțe revoluționare.
PREMIERA. „Fac ceva într‑adevăr mare“, spune însuflețit Valvis, înșirând pe biroul său mai multe recipiente cu forme mai puțin convenționale. „Le‑am adus de la Geneva. Am fost acolo două zile, special pentru asta“, continuă omul de afaceri, citind numele de pe etichetă: Evian, Perrier, San Pellegrino, Apollinaris, Fiji etc . Alegerea nu e întâmplătoare: sunt nu doar unele dintre cele mai cunoscute și scumpe ape minerale din lume, dar și concurenții direcți ai Aqua Carpatica, un brand de apă minerală de lux pe care l‑a înregistrat la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci încă din 1994 și a cărui lansare va avea loc în vara acestui an.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stiati ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de bere la nivel mondial Cu cei 85 de litri cap de locuitor an ne situam pe un „onorabil” loc 8 in Europa si pe locul 12 in clasamentul mondial liderii fiind cehii 142 de litri urmati de austrieci 105 litri si de nemti 104 litri Piata autohtona a berii...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
„Pregătim primul produs de lux românesc care va cuceri piața internațională“, adaugă el.
Citeste mai mult in Money Express
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News