Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Murfatlar a înregistrat anul trecut o creştere de peste 14% a cifrei de afaceri
Murfatlar a înregistrat anul trecut o creştere de peste 14% a cifrei de afaceri, la aproximativ 47,8 milioane de euro, de la cele 42 milioane de euro realizate în 2007, potrivit datelor furnizate de companie. Pentru anul în curs compania şi-a propus o cifră de afaceri de 200 milioane lei. Calculat la cursul euro/leu de ieri (11 martie 2009), cifra de afaceri vizată de producătorul de vinuri s-ar plasa sub cea de anul trecut, la 46,9 milioane euro.
"Pentru 2009 ne-am propus o cifră de afaceri de circa 200 milioane de lei. Normal că toate obiectivele noastre au fost stabilite ţinând cont de actualul context economic. Problema cea mai mare a acestei perioade este tocmai imposibilitatea de a face previziuni. Ca atare, flexibilitatea şi capacitatea de reacţie rapidă pot reprezenta atuuri foarte importante în această realitate", a declarat, pentru Curierul Naţional, Daniel Negrescu, brand manager Murfatlar.
Totodată, reprezentantul Murfatlar a mai estimat ca marja de profit pentru acest an să fie de circa 10%, sumă care până în prezent a fost investită în dezvoltarea companiei. "În anii precedenţi profitul a fost investit, conform strategiei de dezvoltare a companiei, în tehnologie, automatizări şi plantaţii, iar în anul 2009 estimăm o marjă de profit de circa 10%", a precizat Negrescu. Potrivit datelor emise de producător la solicitarea Curierului Naţional, cele mai mari vânzări în 2008 le-a înregistrat gama Zestrea Murfatlar, în special vinurile roşii, dintre care Zestrea Pinot Noir este cel mai vândut vin roşu din România. Vânzări importante au mai înregistrat Lacrima lui Ovidiu şi Premiat Eticheta Neagră.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Citeste mai mult in Curierul National
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News