
Cu toate acestea, producatorul a raportat o crestere importanta fata de perioada similara a anului trecut, ca urmare a evolutiei consumului intern de vin si a cresterii vanzarilor la brandul Lacrima lui Ovidiu, aflat in portofoliul producatorului, conform oficialilor companiei.
Pentru perioada sarbatorilor de iarna, Murfatlar asteapta o majorare a vanzarilor de pana la 100% fata de o luna obisnuita a anului, declara brand managerul Murfatlar, iar cel mai bine se vand vinurile rosii si cele destinate cadourilor.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Referitor la criza financiara actuala, Negrescu afirma ca, in Romania, consumul de vinuri nu a fost afectat pana in prezent. “Deocamdata, consumul nu este afectat, acest aspect fiind cel mai important, ceea ce nu inseamna ca afacerile nu sunt afectate de criza financiara. Piata de vin este una destul de constanta, iar in contextul de fata este un avantaj, ea nu cunoaste salturi majore intr-un sens sau in altul”, a declarat pentru Business Standard Daniel Negrescu.
Citeste mai mult in Business Standard
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News