Producatorul de vin Murfatlar, liderul pietei interne, se aliniaza trendului european, respectiv orientarea spre consumul de vin roze, compania lansand in luna martie 3Hectare roze, care se adauga altor trei sortimente din gama, respectiv Chardonnay, Feteasca Neagra si Cabernet Sauvignon, si care se adreseaza retelei HoReCa.
Preferintele consumatorilor romani se indreapta in proportie de 70% spre vinurile albe si doar in procentaj de 30% spre vinurile rosii, segment care prezinta astfel potential de crestere, potrivit reprezentantilor Murfatlar. “Pe pietele externe se simte influenta cresterii consumului de vin roze, acesta devenind un trend in momentul actual. Tendinta este specifica mai ales pe segmentul superpremium, unde este pozitionata si gama 3 hectare”, a declarat pentru Business Standard Daniel Negrescu, brand manager Murfatlar.
Preferintele consumatorilor romani se indreapta in proportie de 70% spre vinurile albe si doar in procentaj de 30% spre vinurile rosii, segment care prezinta astfel potential de crestere, potrivit reprezentantilor Murfatlar. “Pe pietele externe se simte influenta cresterii consumului de vin roze, acesta devenind un trend in momentul actual. Tendinta este specifica mai ales pe segmentul superpremium, unde este pozitionata si gama 3 hectare”, a declarat pentru Business Standard Daniel Negrescu, brand manager Murfatlar.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News