Strategia Murfatlar, liderul pietei de vin, vizeaza pe extinderea portofoliului in acest an, reprezentantii companiei luand in calcul migrarea consumatorilor catre segmentul economic, dat fiind climatul de recesiune economica. Reprezentantii Murfatlar spun ca sunt prevazute pentru anul in curs modificari in politica de pret, evitand sa mentioneze si un procentaj de majorare. In privinta modificarilor comportamentului de consum, directorul general Murfatlar, Cosmin Popescu, vorbeste si despre tendinta de crestere a consumului de vin rosu si sec, piata interna de vin urmand astfel trendul european.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News