Producătorul de vin Murfatlar urmăreşte să majoreze în acest an ponderea exporturilor în cifra de afaceri de la 15% la 20%, concentrându-se pe destinaţii precum Spania şi Italia, unde comunităţile româneşti reprezintă o nişă importantă de clienţi.
"În 2008, vânzările la export au reprezentat 15% din cifra de afaceri, iar pentru 2009 se doreşte o creştere a exporturilor la 20%. În Spania şi Italia ne concentrăm asupra majorării livrărilor, deoarece comunităţile româneşti reprezintă o nişă de consumatori importanţi", a declarat agenţiei MEDIAFAX brand managerul Murfatlar, Daniel Negrescu.
El a arătat că în 2007 pieţele prioritare pentru export au fost SUA, unde Murfatlar livrează vin de aproape zece ani, şi China, cea mai mare piaţă mondială, atractivă pentru orice producător, indiferent de domeniu.
De asemenea, compania exportă în Israel, Finlanda, Germania, Anglia, iar din octombrie 2008 în Polonia, prin reţeaua Makro (Metro).
Murfatlar mizează în acest an pe afaceri de 200 de milioane lei, în urcare cu aproximativ 25%, după ce anul trecut a înregistrat o creştere de 14%, sub obiectivul stabilit de companie, din cauza amânării unor proiecte şi a evoluţiei economice nefavorabile din ultima parte a anului.
"În 2008, vânzările la export au reprezentat 15% din cifra de afaceri, iar pentru 2009 se doreşte o creştere a exporturilor la 20%. În Spania şi Italia ne concentrăm asupra majorării livrărilor, deoarece comunităţile româneşti reprezintă o nişă de consumatori importanţi", a declarat agenţiei MEDIAFAX brand managerul Murfatlar, Daniel Negrescu.
El a arătat că în 2007 pieţele prioritare pentru export au fost SUA, unde Murfatlar livrează vin de aproape zece ani, şi China, cea mai mare piaţă mondială, atractivă pentru orice producător, indiferent de domeniu.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran
Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu" Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
De asemenea, compania exportă în Israel, Finlanda, Germania, Anglia, iar din octombrie 2008 în Polonia, prin reţeaua Makro (Metro).
Murfatlar mizează în acest an pe afaceri de 200 de milioane lei, în urcare cu aproximativ 25%, după ce anul trecut a înregistrat o creştere de 14%, sub obiectivul stabilit de companie, din cauza amânării unor proiecte şi a evoluţiei economice nefavorabile din ultima parte a anului.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News