Marius Cristescu a petrecut ultimii trei ani in Italia, timp in care a muncit in special in constructii si amenajari interioare. S-a intors impreuna cu sotia sa la sfarsitul anului trecut in Romania, hotarati sa ramana in tara. Dincolo de banii stransi in cei trei ani, Marius s-a intors din Italia pasionat de mancarea pe baza de paste. “Acolo mancam paste aproape in fiecare zi, iar cand m-am intors in Romania am continuat cu acest obicei”, povesteste Marius, un client ideal pentru companiile producatoare care vor neaparat sa isi stabilizeze sau chiar sa isi creasca vanzarile anul acesta. I
In ultimii trei-patru ani, piata de profil s-a dezvoltat rapid in Romania, cu rate de crestere de 10-15% pe an, ajungand in prezent la un volum in jur de 50.000 de tone si la o valoare de circa 70 de milioane de euro, din cele peste 2 miliarde de euro la cat se ridica in total piata produselor de panificatie, potrivit estimarilor. E totusi putin, spun producatorii, care compara consumul de paste per capita din Romania (de circa 3 kilograme) cu cel din Italia, de zece ori mai mare - dar unde acestea sunt totusi o mancare traditionala.
In Romania, dupa un 2007 care a fost marcat de doua mari achizitii pe piata de profil (preluarea oradenilor de la Arnos de catre compania Tymbark si achizitia Pangram Resita de catre grupul italian Colussi), 2008 a fost un an al investitiilor, in care cei doi noi proprietari au investit in tehnologii, dar si in promovare, crescand astfel vanzarile. Compania Pangram, cu brandul emblema Monte Banato, a vandut in 2008 paste in valoare de circa 8 milioane de euro, in timp ce Arnos a ajuns sa creasca vanzarile cu circa 50%, potrivit estimarilor de la sfarsitul anului trecut, la peste 3,5 milioane de euro. Pentru toti producatorii mari, 2009 ar fi fost un an prielnic pentru a-si creste semnificativ vanzarile, mai ales dupa investitiile facute in anii trecuti.
Citeste mai mult in Business Magazin
In ultimii trei-patru ani, piata de profil s-a dezvoltat rapid in Romania, cu rate de crestere de 10-15% pe an, ajungand in prezent la un volum in jur de 50.000 de tone si la o valoare de circa 70 de milioane de euro, din cele peste 2 miliarde de euro la cat se ridica in total piata produselor de panificatie, potrivit estimarilor. E totusi putin, spun producatorii, care compara consumul de paste per capita din Romania (de circa 3 kilograme) cu cel din Italia, de zece ori mai mare - dar unde acestea sunt totusi o mancare traditionala.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
In Romania, dupa un 2007 care a fost marcat de doua mari achizitii pe piata de profil (preluarea oradenilor de la Arnos de catre compania Tymbark si achizitia Pangram Resita de catre grupul italian Colussi), 2008 a fost un an al investitiilor, in care cei doi noi proprietari au investit in tehnologii, dar si in promovare, crescand astfel vanzarile. Compania Pangram, cu brandul emblema Monte Banato, a vandut in 2008 paste in valoare de circa 8 milioane de euro, in timp ce Arnos a ajuns sa creasca vanzarile cu circa 50%, potrivit estimarilor de la sfarsitul anului trecut, la peste 3,5 milioane de euro. Pentru toti producatorii mari, 2009 ar fi fost un an prielnic pentru a-si creste semnificativ vanzarile, mai ales dupa investitiile facute in anii trecuti.
Citeste mai mult in Business Magazin
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News