Persoanele fizice care obtin venituri din cultivarea si valorificarea florilor, legumelor si zarzavaturilor în sere si solarii special destinate acestor scopuri si/sau în sistem irigat, cultivarea si valorificarea arbustilor, plantelor decorative si ciupercilor, exploatarea pepinierelor viticole si pomicole si altele asemenea, datorează un impozit de 16 % asupra venitului net, impozitul fiind final.
Persoanele fizice care au obtinut si obtin venituri din activitătile agricole specifice mai sus sunt impuse la normă de venit la unitatea fiscală de care apartin. Se completeaza formularul D 221 – “Declaratie privind veniturile din activităti agricole – impunere pe norme de venit”, cod 14.13.01.13/9.
Impozitul stabilit se plăteste de către contribuabili la unitatea fiscală de domiciliu, în proportiile si la următoarele termene: 50 % până la 1 septembrie, inclusiv, iar diferenta de 50 % până la 15 noiembrie inclusiv.
Persoanele fizice care au obtinut si obtin venituri din activitătile agricole specifice mai sus sunt impuse la normă de venit la unitatea fiscală de care apartin. Se completeaza formularul D 221 – “Declaratie privind veniturile din activităti agricole – impunere pe norme de venit”, cod 14.13.01.13/9.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cresterea prepelitelor japoneze
Cresterea prepelitelor japoneze Lucrarea "Cresterea prepelitelor japoneze" - iti asigura toate informatiile de care ai nevoie pentru a demara acest tip de afacere - iti arata punctele sensibile inerente oricarui inceput - te ajuta sa eviti greseli costisitoare Informatiile prezente pe CD-ul "Cresterea prepelitelor...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Impozitul stabilit se plăteste de către contribuabili la unitatea fiscală de domiciliu, în proportiile si la următoarele termene: 50 % până la 1 septembrie, inclusiv, iar diferenta de 50 % până la 15 noiembrie inclusiv.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News








