Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Stiri

Cu aceeasi ocazie se va lansa si un nou proiect care va reuni mai multi producatori de vinuri autohtoni.
La jumatatea acestei saptamani va incepe la Bucuresti o noue editie a salonului Vintest, eveniment care se va desfasura in perioada 21-23 octombrie la Centrul de Afaceri Green Gate.
Editia din acest an a Salonului de vinuri de la Bucuresti incearca sa scoata in evidenta producatorii si cramele, ca destinatii turistice, si profesionistii din domeniul viticulturii. Totodata, organizatorii au anuntat ca va continua campania „Iubesc vinul romanesc” sub forma unui eveniment in triumvirat. Mai precis, trei seri de degustari, o tripla serata a degustarii, organizata cu aportul producatorilor de vin care se inscriu la eveniment, dar si al partenerului oficial Domeniile Anastasia.
Lucia Pirvu, expert degustator si organizator al evenimentului a declarat ca „Salonul Vinvest reprezinta vinul de vest de la Timisoara, ajuns la a 12-a editie, iar Vintest a fost Salonul national de vinuri si bauturi alcoolice de la Bucuresti, insa acum, in acest an, il numim Iubesc vinul romanesc, dupa campania inceputa anul trecut in cadrul acestui salon de la Bucuresti. Este un brand, o marca inregistrata”.
La eveniment vor fi oferite detalii si despre un nou proiect denumit „Legendary Dracula”, care incearca sa reuneasca sub aceeasi umbrela mai multi producatori de vin.
„Vom prezenta brandul Dracula, un nou proiect provocator in care am unit o parte dintre producatorii romani sub un singur brand, puternic, pe care am vrea sa il ducem spre luxury. Se numeste Legendary Dracula si a fost creat pentru promovarea vinului romanesc in aeroport, iar in tara, deocamdata, vom aparea in Brasov si Sighisoara, unde este mai cautat Dracula”, a explicat Doina Horvat, initiatorul proiectului.
Vizitatorii vor putea degusta circa 200 de vinuri de la producatori precum Domeniile Anastasia, Vinarte, DDM Urlati, SCDVV Pietroasa, Crama Hermeziu, Crama Dealul Dorului, Cramele Cricova, Crama Ratesti, Domeniile Samburesti, Domeniile Sara.
Editia din acest an a Salonului de vinuri de la Bucuresti incearca sa scoata in evidenta producatorii si cramele, ca destinatii turistice, si profesionistii din domeniul viticulturii. Totodata, organizatorii au anuntat ca va continua campania „Iubesc vinul romanesc” sub forma unui eveniment in triumvirat. Mai precis, trei seri de degustari, o tripla serata a degustarii, organizata cu aportul producatorilor de vin care se inscriu la eveniment, dar si al partenerului oficial Domeniile Anastasia.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Lucia Pirvu, expert degustator si organizator al evenimentului a declarat ca „Salonul Vinvest reprezinta vinul de vest de la Timisoara, ajuns la a 12-a editie, iar Vintest a fost Salonul national de vinuri si bauturi alcoolice de la Bucuresti, insa acum, in acest an, il numim Iubesc vinul romanesc, dupa campania inceputa anul trecut in cadrul acestui salon de la Bucuresti. Este un brand, o marca inregistrata”.
La eveniment vor fi oferite detalii si despre un nou proiect denumit „Legendary Dracula”, care incearca sa reuneasca sub aceeasi umbrela mai multi producatori de vin.
„Vom prezenta brandul Dracula, un nou proiect provocator in care am unit o parte dintre producatorii romani sub un singur brand, puternic, pe care am vrea sa il ducem spre luxury. Se numeste Legendary Dracula si a fost creat pentru promovarea vinului romanesc in aeroport, iar in tara, deocamdata, vom aparea in Brasov si Sighisoara, unde este mai cautat Dracula”, a explicat Doina Horvat, initiatorul proiectului.
Vizitatorii vor putea degusta circa 200 de vinuri de la producatori precum Domeniile Anastasia, Vinarte, DDM Urlati, SCDVV Pietroasa, Crama Hermeziu, Crama Dealul Dorului, Cramele Cricova, Crama Ratesti, Domeniile Samburesti, Domeniile Sara.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News