Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Peste 200 de soiuri de vinuri vor participa la o noua editie a salonului Vintest
Cu aceeasi ocazie se va lansa si un nou proiect care va reuni mai multi producatori de vinuri autohtoni.
La jumatatea acestei saptamani va incepe la Bucuresti o noue editie a salonului Vintest, eveniment care se va desfasura in perioada 21-23 octombrie la Centrul de Afaceri Green Gate.
Editia din acest an a Salonului de vinuri de la Bucuresti incearca sa scoata in evidenta producatorii si cramele, ca destinatii turistice, si profesionistii din domeniul viticulturii. Totodata, organizatorii au anuntat ca va continua campania „Iubesc vinul romanesc” sub forma unui eveniment in triumvirat. Mai precis, trei seri de degustari, o tripla serata a degustarii, organizata cu aportul producatorilor de vin care se inscriu la eveniment, dar si al partenerului oficial Domeniile Anastasia.
Lucia Pirvu, expert degustator si organizator al evenimentului a declarat ca „Salonul Vinvest reprezinta vinul de vest de la Timisoara, ajuns la a 12-a editie, iar Vintest a fost Salonul national de vinuri si bauturi alcoolice de la Bucuresti, insa acum, in acest an, il numim Iubesc vinul romanesc, dupa campania inceputa anul trecut in cadrul acestui salon de la Bucuresti. Este un brand, o marca inregistrata”.
La eveniment vor fi oferite detalii si despre un nou proiect denumit „Legendary Dracula”, care incearca sa reuneasca sub aceeasi umbrela mai multi producatori de vin.
„Vom prezenta brandul Dracula, un nou proiect provocator in care am unit o parte dintre producatorii romani sub un singur brand, puternic, pe care am vrea sa il ducem spre luxury. Se numeste Legendary Dracula si a fost creat pentru promovarea vinului romanesc in aeroport, iar in tara, deocamdata, vom aparea in Brasov si Sighisoara, unde este mai cautat Dracula”, a explicat Doina Horvat, initiatorul proiectului.
Vizitatorii vor putea degusta circa 200 de vinuri de la producatori precum Domeniile Anastasia, Vinarte, DDM Urlati, SCDVV Pietroasa, Crama Hermeziu, Crama Dealul Dorului, Cramele Cricova, Crama Ratesti, Domeniile Samburesti, Domeniile Sara.
Editia din acest an a Salonului de vinuri de la Bucuresti incearca sa scoata in evidenta producatorii si cramele, ca destinatii turistice, si profesionistii din domeniul viticulturii. Totodata, organizatorii au anuntat ca va continua campania „Iubesc vinul romanesc” sub forma unui eveniment in triumvirat. Mai precis, trei seri de degustari, o tripla serata a degustarii, organizata cu aportul producatorilor de vin care se inscriu la eveniment, dar si al partenerului oficial Domeniile Anastasia.
Lucia Pirvu, expert degustator si organizator al evenimentului a declarat ca „Salonul Vinvest reprezinta vinul de vest de la Timisoara, ajuns la a 12-a editie, iar Vintest a fost Salonul national de vinuri si bauturi alcoolice de la Bucuresti, insa acum, in acest an, il numim Iubesc vinul romanesc, dupa campania inceputa anul trecut in cadrul acestui salon de la Bucuresti. Este un brand, o marca inregistrata”.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stiati ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de bere la nivel mondial Cu cei 85 de litri cap de locuitor an ne situam pe un „onorabil” loc 8 in Europa si pe locul 12 in clasamentul mondial liderii fiind cehii 142 de litri urmati de austrieci 105 litri si de nemti 104 litri Piata autohtona a berii...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
La eveniment vor fi oferite detalii si despre un nou proiect denumit „Legendary Dracula”, care incearca sa reuneasca sub aceeasi umbrela mai multi producatori de vin.
„Vom prezenta brandul Dracula, un nou proiect provocator in care am unit o parte dintre producatorii romani sub un singur brand, puternic, pe care am vrea sa il ducem spre luxury. Se numeste Legendary Dracula si a fost creat pentru promovarea vinului romanesc in aeroport, iar in tara, deocamdata, vom aparea in Brasov si Sighisoara, unde este mai cautat Dracula”, a explicat Doina Horvat, initiatorul proiectului.
Vizitatorii vor putea degusta circa 200 de vinuri de la producatori precum Domeniile Anastasia, Vinarte, DDM Urlati, SCDVV Pietroasa, Crama Hermeziu, Crama Dealul Dorului, Cramele Cricova, Crama Ratesti, Domeniile Samburesti, Domeniile Sara.
Autor:
Panait Elena
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News