Piaţa berii din România a scăzut cu aproximativ 11 la sută în primele şase luni ale anului 2010, comparativ cu perioada similară a anului 2009, conform Asociaţiei Berarii României, arată un comunicat al companiei Heineken România.
Piaţa berii a fost afectată de scăderea puterii de cumpărare a românilor. Potrivit sursei citate, recesiunea economică a determinat unele schimbări în comportamentul de consum al românilor, unii dintre aceştia alegând să consume bere acasă, în detrimentul consumului în oraş.
Heineken România a raportat, însă, o creştere de 7 la sută a cifrei de afaceri pentru prima jumătate a anului 2010, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2009, ajungând la o valoare brută de 542 milioane lei şi la o cifră de afaceri netă de 451 milioane lei.
Piaţa berii a fost afectată de scăderea puterii de cumpărare a românilor. Potrivit sursei citate, recesiunea economică a determinat unele schimbări în comportamentul de consum al românilor, unii dintre aceştia alegând să consume bere acasă, în detrimentul consumului în oraş.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Heineken România a raportat, însă, o creştere de 7 la sută a cifrei de afaceri pentru prima jumătate a anului 2010, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2009, ajungând la o valoare brută de 542 milioane lei şi la o cifră de afaceri netă de 451 milioane lei.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News