Piaţa berii din România a scăzut cu aproximativ 11 la sută în primele şase luni ale anului 2010, comparativ cu perioada similară a anului 2009, conform Asociaţiei Berarii României, arată un comunicat al companiei Heineken România.
Piaţa berii a fost afectată de scăderea puterii de cumpărare a românilor. Potrivit sursei citate, recesiunea economică a determinat unele schimbări în comportamentul de consum al românilor, unii dintre aceştia alegând să consume bere acasă, în detrimentul consumului în oraş.
Heineken România a raportat, însă, o creştere de 7 la sută a cifrei de afaceri pentru prima jumătate a anului 2010, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2009, ajungând la o valoare brută de 542 milioane lei şi la o cifră de afaceri netă de 451 milioane lei.
Piaţa berii a fost afectată de scăderea puterii de cumpărare a românilor. Potrivit sursei citate, recesiunea economică a determinat unele schimbări în comportamentul de consum al românilor, unii dintre aceştia alegând să consume bere acasă, în detrimentul consumului în oraş.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Heineken România a raportat, însă, o creştere de 7 la sută a cifrei de afaceri pentru prima jumătate a anului 2010, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2009, ajungând la o valoare brută de 542 milioane lei şi la o cifră de afaceri netă de 451 milioane lei.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News