Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Piaţa bio din România încearcă să crească într-un an cât n-a crescut în 10

Retailerii de produse Bio anunţă afaceri sănătoase pentru acest an, cu marje de profit surprinzătoare într-o economie afectată de recesiune. La rândul ei, piaţa de produse organice face promisiuni generoase pentru un an marcat de criză. După ce, în 2007, a început să se contureze, iar în 2008 a fost marcată de lansări de magazine, piaţa de produse Bio este asaltată de noi şi noi deschideri, în încercarea de a recupera cât mai rapid decalajul faţă de ţările din Vest.


Compania Oliviers&Co are în plan investiţii de 120.000 de euro în al doilea magazin al reţelei, după intrarea pe piaţă la finele lui 2008. Noul magazin va fi deschis cel mai probabil în noiembrie, conform declaraţiei Oanei Opran, deţinătoarea francizei pe piaţa locală.

De curând, şi BioMarkt von Gustav, parte a grupului Life Care, a anunţat o investiţie de 80.000 de euro într-o nouă locaţie în cadrul Iulius Mall Timişoara. „Pe lângă cele patru locaţii deja deschise (două în Bucureşti, două în Timişoara, n.r.), anul viitor ne vom extinde în Cluj Napoca şi Sibiu”, a declarat pentru capital.ro Florina Onetiu, General Manager al BioMarkt von Gustav.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cresterea prepelitelor japoneze


Cresterea prepelitelor japoneze Lucrarea "Cresterea prepelitelor japoneze" - iti asigura toate informatiile de care ai nevoie pentru a demara acest tip de afacere - iti arata punctele sensibile inerente oricarui inceput - te ajuta sa eviti greseli costisitoare Informatiile prezente pe CD-ul "Cresterea prepelitelor...

Oferta Speciala
valabila 48h

Pukka Food, unul dintre pionierii pieţei de produse Bio din România, are, de asemenea, planuri mari. „Pukka Food este un concept integrat complex. Pentru viitor urmărim extinderea lui şi pe verticală, în sensul de retail combinat de produse şi servicii care să aibă ca numitor comun pasiunea pentru viaţa sănătoasă”, spune Ileana Muntean, care deţine magazinul alături de Bogdana Ghinescu.

Piaţa va creşte în 2009 cu 30% faţă de 2008, iar pentru 2010 creşterea estimată este de 40%, afirmă cu optimism Florina Onetiu.

Marje de profit de peste 10%

Marjele de profit sunt şi ele promiţătoare pentru o ţară în care majoritatea locuitorilor nici măcar nu ştiu ce sunt produsele organice.

„Pentru magazinele BioMarkt von Gustav vizăm în acest an afaceri de 450.000 de euro. Marja de profit este de 10%”, spune Florina Onetiu.

Pe online, lucrurile merg chiar şi mai bine. Nicoleta Micu, manager partener al Biomania.ro, se aşteaptă la afaceri cu cinci zerouri pentru acest an. „Marja de profit brut variază între 15 şi 25%”, mai spune aceasta.

Chiar şi aşa, jucătorii din domeniu se feresc să estimeze piaţa. Doar Ileana Muntean a tranşat problema şi a răspuns scurt: „În România, pentru 2009, valoarea aproximativă este de 20 milioane de euro”. „Consumul de produse ecologice pe piaţa internă se situează în momentul de faţă sub 1%, iar estimările Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale pentru 2013 sunt de 5%, aproape de cel înregistrat acum în Europa de Vest”, spune Ileana Muntean.

Citeste mai mult in Capital
Newsletter gratuit
Top 4 Afaceri agricole in 2024

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".



Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Idei de afaceri in agricultura



Rentrop ∧ Straton
Newsletter gratuit
Top 4 Afaceri agricole in 2024

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".


Articole recomandate

Rubrica meteo
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton