Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Preluarea Avicola Braşov aduce un plus de 20% la vânzări pentru Transavia şi o cotă de piaţă de 17%
Producătorul de carne de pasăre Transavia, controlat de omul de afaceri Ioan Popa, a înregistrat în primele cinci luni ale acestui an o creştere a vânzărilor de circa 20% faţă de acceaşi perioadă a anului trecut, pe fondul majorării producţiei, în urma preluării Avicola Braşov, şi al demarării exporturilor în urmă cu o lună şi jumătate.
După o cifră de afaceri de 95 milioane de euro în 2008 şi un profit de 4,4 mil. euro, estimările pentru 2009 vizează o marjă de creştere minimă de 35%. “Volumul vânzărilor grupului Transavia înregistrează o creştere de 20% în primele cinci luni ale anului, atestând faptul că în 2009 vom produce peste 50.000 de tone de carne de pasăre”, a declarat pentru Business Standard Ioan Popa, directorul general Transavia, care adaugă că majorarea se datorează dezvoltării continue a companiei şi a măririi producţiei de la Avicola Braşov, facilităţile de producţie de aici fiind integrate într-un proiect de investiţii de modernizare în valoare de peste zece milioane de euro.
Cu o producţie de peste 50.000 de tone de carne de pasăre pe an şi o cotă de piaţă de circa 17%, Transavia se detaşează de principalul competitor Agricola Bacău, care are o cotă de 11%. Potrivit reprezentanţilor companiei, Transavia realizează 25% din carnea de pasăre produsă în România, în condiţiile în care o cantitate importantă din consumul intern este asigurată şi din import. Alţi doi jucători importanţi, pe o piaţă de circa 800 mil. euro, sunt Agrisol şi Agroli.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stiati ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de bere la nivel mondial Cu cei 85 de litri cap de locuitor an ne situam pe un „onorabil” loc 8 in Europa si pe locul 12 in clasamentul mondial liderii fiind cehii 142 de litri urmati de austrieci 105 litri si de nemti 104 litri Piata autohtona a berii...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Oficialul Transavia afirmă că aproximativ 75% din vânzările companiei se realizează prin lanţurile internaţionale de retail, iar din totalul vânzărilor, 85% reprezintă vânzările de produse refrigerate de carne de pasăre. Cele mai importante vânzări de volum sunt aduse de brandul Fragedo, prin produse proaspete din carne de pui, dar există cerere şi pentru produsele procesate din carne de pui. De asemenea, pieptul şi pulpa dezosată au câştigat poziţii importante în topul vânzărilor de produse proaspete. Transavia are în portofoliu patru branduri: Fragedo, Ella Bella, Frateus şi Fragedo.
Citeste maimult in Business Standard
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News