Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Prodal ‘94, producatorul Stalinskaya, asteapta sa incheie 2008 cu un plus de 25%
Compania Prodal ‘94, producatorul brandului de vodca Stalinskaya, estimeaza pentru anul 2008 o majorare a cifrei de afaceri de 25% fata de anul trecut, dupa ce, in primele noua luni, volumul vanzarilor s-a marit cu peste 30%, comparativ cu aceeasi perioada din anul trecut, potrivit reprezentantilor companiei.
“Pentru anul 2008, estimam o crestere a cifrei de afaceri de 25% fata de anul trecut. La aceasta majorare au contribuit atat brandurile lider - Stalinskaya si Wembley, prin consolidarea pozitiei lor pe piata, cat si Saniuta, Drobeta si Max - branduri pozitionate in segmentul economic, ultimul dintre ele lansat in august 2007. De asemenea, din acest an am inceput vanzarea aproduselor noastre pe o piata deosebit de interesanta - Bulgaria.’’, a declarat pentru Business Standard Florin Radulescu, director general Prodal ‘94.
Acesta a precizat ca Prodal a inregistrat, in 2008, majorari semnificative pe toate cele trei categorii pe care firma este prezenta, cele mai importante fiind cresterile pe segmentul de vodca, o piata in care compania detine deja pozitia de lider cu brandul Stalinskaya. In primele opt luni ale anului, cota de piata in volum a Stalinskaya s-a marit de la 28% in 2007 la 31%, potrivit reprezentantilor Prodal, care citeaza date Nielsen. In acelasi timp, Wembley si-a mentinut pozitia de lider pe segmentul de profil, cu o cota de piata de 47% din volum si 50% din valoare. In ceea ce priveste valoarea pietei de bauturi spirtoase pe categoriile in care activeaza Prodal, valoarea acesteia este de peste 300 milioane de euro, afirma Radulescu, principalii concurenti fiind Scandic Distileries, Alexandrion si Euroavipo.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Citeste mai mult
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Idei de afaceri in agricultura