Prodal 94, producător de băuturi spirtoase, îşi extinde afacerile din România prin înfiinţarea unei divizii de import al unor mărci premium de băuturi alcoolice, în vederea consolidării poziţiei pe piaţa de profil, grupul estimând că afacerile noii firme vor însuma 10 milioane euro anul viitor, potrivit unui comunicat, remis redacţiei. "Suntem lideri de piaţă cu vodca Stalinskaya şi Wembley Dry Gin, iar decizia strategică de a investi în dezvoltarea unei divizii de import şi distribuţie a altor categorii de băuturi alcoolice premium ne va consolida poziţia, permiţând, în acelaşi timp, realizarea unor sinergii de grup", a declarat, în comunicat, directorul general al companiei, Florin Rădulescu.
Reprezentanţii Prodal nu au precizat ce investiţie va necesita această extindere a activităţilor, dar că se va investi atât cât este nevoie. "Obiectivul nostru este dublarea cifrei de afaceri până la sfârşitul anului 2010 şi pentru asta vom investi atât cât va fi nevoie", a declarat Florin Rădulescu, pentru Curierul Naţional.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Reprezentanţii Prodal nu au precizat ce investiţie va necesita această extindere a activităţilor, dar că se va investi atât cât este nevoie. "Obiectivul nostru este dublarea cifrei de afaceri până la sfârşitul anului 2010 şi pentru asta vom investi atât cât va fi nevoie", a declarat Florin Rădulescu, pentru Curierul Naţional.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News








