Vânzările de produse bio în marile lanţuri internaţionale merg destul de bine, la Carrefour, de exemplu, fiind înregistrată chiar o creştere de circa 20 de ori faţă de anul trecut, după cum afirmă Andreea Mihai, director de marketing la Carrefour România. Reţelele locale de magazine specializate, aflate la început de drum, sunt ceva mai rezervate însă, mizând pe o creştere de 15-20% în acest an.
Vânzările de produse bio în marile lanţuri internaţionale merg destul de bine, la Carrefour, de exemplu, fiind înregistrată chiar o creştere de circa 20 de ori faţă de anul trecut, după cum afirmă Andreea Mihai, director de marketing la Carrefour România. Reţelele locale de magazine specializate, aflate la început de drum, sunt ceva mai rezervate însă, mizând pe o creştere de 15-20% în acest an de criză economică, care a adus totuşi şi un lucru bun: a mărit numărul clienţilor, deşi valoarea coşului de cumpărărături s-a redus. În topul produselor cele mai solicitate, pe o piaţă de circa 15 mil. euro, se află lactatele (iaurturi şi brânzeturi) şi produsele de panificaţie. “Carrefour are zone delimitate special pentru produse bio, însă există şi cazuri, cum ar fi la lapte, de exemplu, unde produsul poate fi găsit şi la standul de lactate’’, spune Mihai.
Citeste mai mult in Business Standard
Vânzările de produse bio în marile lanţuri internaţionale merg destul de bine, la Carrefour, de exemplu, fiind înregistrată chiar o creştere de circa 20 de ori faţă de anul trecut, după cum afirmă Andreea Mihai, director de marketing la Carrefour România. Reţelele locale de magazine specializate, aflate la început de drum, sunt ceva mai rezervate însă, mizând pe o creştere de 15-20% în acest an de criză economică, care a adus totuşi şi un lucru bun: a mărit numărul clienţilor, deşi valoarea coşului de cumpărărături s-a redus. În topul produselor cele mai solicitate, pe o piaţă de circa 15 mil. euro, se află lactatele (iaurturi şi brânzeturi) şi produsele de panificaţie. “Carrefour are zone delimitate special pentru produse bio, însă există şi cazuri, cum ar fi la lapte, de exemplu, unde produsul poate fi găsit şi la standul de lactate’’, spune Mihai.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran
Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu" Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Citeste mai mult in Business Standard
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News