Slaba constientizare in randul populatiei cu privire la continutul real al produselor consumate si mica vizibilitate a produselor bio, ca urmare a piedicilor puse de marile lanturi comerciale, sunt principalele probleme ale producatorilor traditionali. Acestia fac front comun impotriva alimentelor daunatoare sanatatii, incercand sa promoveze produsele preparate ca la bunica ori de cate ori au ocazia.
Sunt mari probleme in retelele de vanzare, care sunt anti producatori national. S-a dat drumul la import, fara sa se stimuleze produsele autohtone, astfel incat acesta a ajuns la 80% din totalul marfurilor. In Olanda, hipermarketurile sunt obligate sa cumpere de pe piata locala 50% din produse, ne-a declarat profesorul Teofil Bolchis, director general al unei firme de bauturi alcoolice traditionale.
Situatia, spune el, este generata de birurile stabilite de marile lanturi comerciale. “Hipermarketurile au impus conditii pentru a cumpara marfa de la producatorii romani si astfel s-a creat o situatie aberanta. 28-30% din pretul de factura al marfurilor sunt cedate supermarketurilor prin taxe si impozite.
Citeste mai mult in Gardianul
Sunt mari probleme in retelele de vanzare, care sunt anti producatori national. S-a dat drumul la import, fara sa se stimuleze produsele autohtone, astfel incat acesta a ajuns la 80% din totalul marfurilor. In Olanda, hipermarketurile sunt obligate sa cumpere de pe piata locala 50% din produse, ne-a declarat profesorul Teofil Bolchis, director general al unei firme de bauturi alcoolice traditionale.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Ce iti promite Amazon Spatii de depozitare Recomandari de gestionare a stocurilor Piata larga Lista nelimitata de clienti DAR Cum inveti sa investesti Cum inveti sa alegi distribuitorul Ce sunt strategiile de marketing Cum alegi una potrivita pentru tine Pentru aceste intrebari si multe altele am...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Situatia, spune el, este generata de birurile stabilite de marile lanturi comerciale. “Hipermarketurile au impus conditii pentru a cumpara marfa de la producatorii romani si astfel s-a creat o situatie aberanta. 28-30% din pretul de factura al marfurilor sunt cedate supermarketurilor prin taxe si impozite.
Citeste mai mult in Gardianul
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News








