Exclusiv
Publicat in: Stiri
Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) informează organizaţiile din sectorul vitivinicol că pot accesa fonduri comunitare şi de la bugetul de stat prin punerea în aplicare a unor programe de informare şi promovare a produselor agricole pe piaţa internă şi în ţări terţe, respectiv prin programe de promovare a vinurilor pe pieţele ţărilor terţe.
În prezent, se află în derulare contracte pentru punerea în aplicare a programelor aprobate a căror valoare totală depaşeşte 3.500.000 Euro. În acest sens, contribuţia financiară a Comunitaţii nu depăşeşte 50% din costul real al programelor, beneficiarii participă cu cel puţin 20% din costul real al acestora, iar Romania asigură restul finanţării.

Programele de informare şi promovare vizează următoarele măsuri:

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural


Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...

Oferta Speciala
valabila 48h

I. Măsura de promovare a vinurilor în tările terţe în vederea sprijinirii sectorului vitivinicol european şi de ameliorare a competitivităţii vinurilor europene în ţările terţe. Această măsură se referă la vinurile care beneficiază de denumire de origine controlată sau de indicaţie geografică protejată sau la vinurile pentru care se indică soiul.
II. Acţiunile de informare şi promovare a produselor agricole derulate pe piaţa internă şi în ţările terţe vizează:
- Produsele agricole şi metodele de producţie a acestora
- Produsele alimentare pe bază de produse agricole
- Produsele agricole eligibile atât pentru piata internă, cât şi pentru pieţele ţărilor terţe, sunt menţionate în Anexa I si Anexa II din Regulamentul (CE) nr.501/2008.

Programele se realizează pe o perioadă de cel puţin un an şi de cel mult trei ani.

Beneficiarii programelor pot fi:
- societăţi româneşti producătoare de vinuri cu denumire de origine controlată şi/sau indicaţie geografică;
- organizaţii de producători, organizaţii profesionale / interprofesionale din sectorul vitivinicol;
- organizaţiile profesionale şi interprofesionale ale sectorului sau sectoarelor, din unul sau mai multe state membre, reprezentative la nivel naţional sau comunitar.

Propunerile de programe se depun la sediul MADR în B-dul Carol Nr. 24, sector 3, Bucureşti, cod postal 020921, oficiul postal 37. Solicitanţii ale căror programe au fost selectate încheie cu APIA contractele de punere în aplicare a programelor de informare şi promovare.

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Ultima ora

Viitor incert pentru fermieri: Ce se intampla cu fondurile europene in 2025
Viitor incert pentru fermieri: Ce se intampla cu fondurile europene in 2025
In ciuda depasirii termenelor anuntate de seful MADR, noutatile legate de liniile de finantare nu...
Buget MADR: Aviz favorabil in comisiile de specialitate din Parlament
Buget MADR: Aviz favorabil in comisiile de specialitate din Parlament
Proiectul de buget a fost aprobat cu 27 de voturi "pentru" si 16 "impotriva"....
Discutii la Bruxelles: Se stabilesc regulile pentru subventii
Discutii la Bruxelles: Se stabilesc regulile pentru subventii
Ministrul Florin Barbu participa astazi, 27 ianuarie, la prima reuniune a Consiliului AgriFish...
Crescatorii de ovine si bovine, in fata unui nou pericol
Crescatorii de ovine si bovine, in fata unui nou pericol
In ceea ce priveste vanzarea animalelor, in prima partea lucrurile pareau bune, cu preturi...

Idei de afaceri in agricultura



Rentrop ∧ Straton
Newsletter gratuit
TOP 4 Afaceri agricole în 2025

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop∧Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Rubrica meteo
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton