Vânzările grupului american Smithfield în România au scăzut cu 3% în trimestrul mai-iulie, primul al anului fiscal 2010-2011, la 46,6 milioane de dolari, iar rezultatul operaţiunilor s-a constituit într-o pierdere de 200.000 de dolari, potrivit unui raport al companiei, informează Mediafax.
În aceeaşi perioadă a anului trecut, Smithfield a avut vânzări de 48,2 milioane de dolari în România şi un profit operaţional de 7,3 milioane de dolari.
Compania notează că a înregistrat o scădere de 7,8 milioane de dolari a sumelor acordate de Guvern pentru creşterea porcilor din cauza expirării programului de subvenţii în a doua jumătate a anului fiscal 2009-2010.
Smithfield precizează că fermele din România au avut performanţe bune în anul fiscal 2009-2010 şi anticipează o contribuţie netă pozitivă a operaţiunilor româneşti în perioada de raportare 2010-2011. "Creşterile anticipate de producţie şi productivitate compensează pentru pierderea subvenţiilor", se spune în raport.
Volumul vânzărilor Smithfield în România a crescut cu 11% în trimestrul mai-iulie faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, dar preţul mediu pe unitate vândută a scăzut cu 12%, se mai arată în raport.
Grupul american Smithfield Foods a înregistrat un profit de 76,3 milioane de dolari în primul trimestru al anului fiscal 2010-2011, comparativ cu o pierdere de 107,7 milioane de dolari în perioada similară a anului fiscal anterior. Vânzările au avansat în aceeaşi perioadă cu 7,4%, la 2,9 miliarde de dolari.
Grupul a intrat pe piaţa românească în 2004, când a achiziţionat firmele Agrotorvis şi Comtim Grup. Compania a preluat ulterior 50% din capitalul firmei de distribuţie a produselor alimentare Agroalim Distribution Bucureşti, precum şi un pachet de 50% la depozitul Frigorifer din Tulcea.
În aceeaşi perioadă a anului trecut, Smithfield a avut vânzări de 48,2 milioane de dolari în România şi un profit operaţional de 7,3 milioane de dolari.
Compania notează că a înregistrat o scădere de 7,8 milioane de dolari a sumelor acordate de Guvern pentru creşterea porcilor din cauza expirării programului de subvenţii în a doua jumătate a anului fiscal 2009-2010.
Smithfield precizează că fermele din România au avut performanţe bune în anul fiscal 2009-2010 şi anticipează o contribuţie netă pozitivă a operaţiunilor româneşti în perioada de raportare 2010-2011. "Creşterile anticipate de producţie şi productivitate compensează pentru pierderea subvenţiilor", se spune în raport.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Volumul vânzărilor Smithfield în România a crescut cu 11% în trimestrul mai-iulie faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, dar preţul mediu pe unitate vândută a scăzut cu 12%, se mai arată în raport.
Grupul american Smithfield Foods a înregistrat un profit de 76,3 milioane de dolari în primul trimestru al anului fiscal 2010-2011, comparativ cu o pierdere de 107,7 milioane de dolari în perioada similară a anului fiscal anterior. Vânzările au avansat în aceeaşi perioadă cu 7,4%, la 2,9 miliarde de dolari.
Grupul a intrat pe piaţa românească în 2004, când a achiziţionat firmele Agrotorvis şi Comtim Grup. Compania a preluat ulterior 50% din capitalul firmei de distribuţie a produselor alimentare Agroalim Distribution Bucureşti, precum şi un pachet de 50% la depozitul Frigorifer din Tulcea.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News