Vânzările grupului american Smithfield în România au scăzut cu 3% în trimestrul mai-iulie, primul al anului fiscal 2010-2011, la 46,6 milioane de dolari, iar rezultatul operaţiunilor s-a constituit într-o pierdere de 200.000 de dolari, potrivit unui raport al companiei, informează Mediafax.
În aceeaşi perioadă a anului trecut, Smithfield a avut vânzări de 48,2 milioane de dolari în România şi un profit operaţional de 7,3 milioane de dolari.
Compania notează că a înregistrat o scădere de 7,8 milioane de dolari a sumelor acordate de Guvern pentru creşterea porcilor din cauza expirării programului de subvenţii în a doua jumătate a anului fiscal 2009-2010.
Smithfield precizează că fermele din România au avut performanţe bune în anul fiscal 2009-2010 şi anticipează o contribuţie netă pozitivă a operaţiunilor româneşti în perioada de raportare 2010-2011. "Creşterile anticipate de producţie şi productivitate compensează pentru pierderea subvenţiilor", se spune în raport.
Volumul vânzărilor Smithfield în România a crescut cu 11% în trimestrul mai-iulie faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, dar preţul mediu pe unitate vândută a scăzut cu 12%, se mai arată în raport.
Grupul american Smithfield Foods a înregistrat un profit de 76,3 milioane de dolari în primul trimestru al anului fiscal 2010-2011, comparativ cu o pierdere de 107,7 milioane de dolari în perioada similară a anului fiscal anterior. Vânzările au avansat în aceeaşi perioadă cu 7,4%, la 2,9 miliarde de dolari.
Grupul a intrat pe piaţa românească în 2004, când a achiziţionat firmele Agrotorvis şi Comtim Grup. Compania a preluat ulterior 50% din capitalul firmei de distribuţie a produselor alimentare Agroalim Distribution Bucureşti, precum şi un pachet de 50% la depozitul Frigorifer din Tulcea.
În aceeaşi perioadă a anului trecut, Smithfield a avut vânzări de 48,2 milioane de dolari în România şi un profit operaţional de 7,3 milioane de dolari.
Compania notează că a înregistrat o scădere de 7,8 milioane de dolari a sumelor acordate de Guvern pentru creşterea porcilor din cauza expirării programului de subvenţii în a doua jumătate a anului fiscal 2009-2010.
Smithfield precizează că fermele din România au avut performanţe bune în anul fiscal 2009-2010 şi anticipează o contribuţie netă pozitivă a operaţiunilor româneşti în perioada de raportare 2010-2011. "Creşterile anticipate de producţie şi productivitate compensează pentru pierderea subvenţiilor", se spune în raport.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stiati ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de bere la nivel mondial Cu cei 85 de litri cap de locuitor an ne situam pe un „onorabil” loc 8 in Europa si pe locul 12 in clasamentul mondial liderii fiind cehii 142 de litri urmati de austrieci 105 litri si de nemti 104 litri Piata autohtona a berii...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Volumul vânzărilor Smithfield în România a crescut cu 11% în trimestrul mai-iulie faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, dar preţul mediu pe unitate vândută a scăzut cu 12%, se mai arată în raport.
Grupul american Smithfield Foods a înregistrat un profit de 76,3 milioane de dolari în primul trimestru al anului fiscal 2010-2011, comparativ cu o pierdere de 107,7 milioane de dolari în perioada similară a anului fiscal anterior. Vânzările au avansat în aceeaşi perioadă cu 7,4%, la 2,9 miliarde de dolari.
Grupul a intrat pe piaţa românească în 2004, când a achiziţionat firmele Agrotorvis şi Comtim Grup. Compania a preluat ulterior 50% din capitalul firmei de distribuţie a produselor alimentare Agroalim Distribution Bucureşti, precum şi un pachet de 50% la depozitul Frigorifer din Tulcea.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News