Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Tendinţe pe piaţa automatelor de lapte
Automatul de lapte Joiana a fost expus la câteva târguri internaţionale ca Space 2010 (Rennes-Bretagne, Franţa) sau Sommet de l’Elevage (Cournon D’Auvergne, Franţa), unde „Maison Joiana” - Căsuţa Joiana, a fost apreciată ca fiind cel mai performant automat de lapte crud din Uniunea Europeană în acest moment.
Pentru detalii privind perspectivele francizei Joiana şi a automatelor de lapte în România, am stat de vorbă cu Mihai Negoescu, Asociat JOIANA.
Ferma: Cum a fost anul 2010 pentru compania d-voastră?
Mihai Negoescu: Mai avem încă foarte multe de făcut în acest an. Sunt multe cereri, mai ales pe franciză. Mulţi fermieri vor să ni se alăture, însă le explic întotdeauna că o deschidere, chiar dacă este vorba de un singur automat, trebuie făcută profesional şi nu în grabă. Acest lucru va face ulterior diferenţa între vânzări constante mari sau pierderea clienţilor în faţa concurenţei. Oraşele se umplu de automate şi nu toată lumea va avea de spus poveşti de succes.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Ferma: Cum vă fidelizaţi clienţii la automatele de lapte Joiana?
Mihai Negoescu: Sunt multe secrete care se află după ani de experienţă. Încă descoperim noi şi noi cerinţe ale băutorilor de lapte şi ne îmbunătăţim continuu automatele şi tehnicile de vânzare şi de marketing. Să vă dau un exemplu. Folosim cardurile de abonament care sunt individuale, au fiecare numărul lui propriu în memorie şi deci se poate urmări electronic obişnuinţa de cumpărare a fiecărui abonat în parte. Având o sută de abonaţi la un automat, este clar că vei vinde zilnic mult mai mult decât la un automat fără această facilitate. Cardurile mai au încă două avantaje decisive: sunt de trei ori mai ieftine decât cheiţele de abonament şi se pot personaliza pentru reclamă.
citeste mai mult pe agroinfo.ro
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News