Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Vânzările Smithfield în România şi Polonia au urcat cu 10% în T2
Operaţiunile din România şi Polonia ale grupului american Smithfield Foods au înregistrat profit în trimestrul al doilea, în pofida costurilor "relativ ridicate" cu materia primă, iar vânzările totale de pe aceste pieţe au crescut în volum cu 10 puncte procentuale faţă de perioada similară a anului trecut. "Operaţiunile de procesare a cărnii din Polonia şi România au fost profitabile în acest trimestru, în pofida costurilor relativ ridicate cu materia primă", se arată într-un raport al Smithfield, publicat ieri, preluat de agentia Mediafax.
Vânzările totale înregistrate de Smithfield la nivel mondial au scăzut cu 13,5 puncte procentuale în perioada analizată, de la 3,141 miliarde de dolari la 2,715 miliarde de dolari.
Grupul american a înregistrat, totodată, o pierdere netă de 107,7 milioane de dolari, faţă de un rezultat negativ de 13,2 milioane de dolari în trimestrul al doilea al anului trecut.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Principala cauză a pierderilor Smithfield este impactul scăderii puternice a preţurilor cărnii de porc asupra afacerilor, se arată în raportul producătorului american.
"Preţurile mult mai reduse ale cărnii de porc reflectă impactul izbucnirii pandemiei A(H1N1) de la finele trimestrului anterior, precum şi cererea mai redusă la export", a declarat directorul general al grupului, Larry Pope.
Grupul a intrat pe piaţa românească în anul 2004, când a achiziţionat firmele Agrotorvis şi Comtim Grup. Compania americană a preluat ulterior 50% din capitalul firmei de distribuţie a produselor alimentare Agroalim Distribution Bucureşti, precum şi un pachet de 50% la depozitul Frigorifer din Tulcea.
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Idei de afaceri in agricultura