Operaţiunile din România şi Polonia ale grupului american Smithfield Foods au înregistrat profit în trimestrul al doilea, în pofida costurilor "relativ ridicate" cu materia primă, iar vânzările totale de pe aceste pieţe au crescut în volum cu 10 puncte procentuale faţă de perioada similară a anului trecut. "Operaţiunile de procesare a cărnii din Polonia şi România au fost profitabile în acest trimestru, în pofida costurilor relativ ridicate cu materia primă", se arată într-un raport al Smithfield, publicat ieri, preluat de agentia Mediafax.
Vânzările totale înregistrate de Smithfield la nivel mondial au scăzut cu 13,5 puncte procentuale în perioada analizată, de la 3,141 miliarde de dolari la 2,715 miliarde de dolari.
Grupul american a înregistrat, totodată, o pierdere netă de 107,7 milioane de dolari, faţă de un rezultat negativ de 13,2 milioane de dolari în trimestrul al doilea al anului trecut.
Principala cauză a pierderilor Smithfield este impactul scăderii puternice a preţurilor cărnii de porc asupra afacerilor, se arată în raportul producătorului american.
"Preţurile mult mai reduse ale cărnii de porc reflectă impactul izbucnirii pandemiei A(H1N1) de la finele trimestrului anterior, precum şi cererea mai redusă la export", a declarat directorul general al grupului, Larry Pope.
Grupul a intrat pe piaţa românească în anul 2004, când a achiziţionat firmele Agrotorvis şi Comtim Grup. Compania americană a preluat ulterior 50% din capitalul firmei de distribuţie a produselor alimentare Agroalim Distribution Bucureşti, precum şi un pachet de 50% la depozitul Frigorifer din Tulcea.
Vânzările totale înregistrate de Smithfield la nivel mondial au scăzut cu 13,5 puncte procentuale în perioada analizată, de la 3,141 miliarde de dolari la 2,715 miliarde de dolari.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Grupul american a înregistrat, totodată, o pierdere netă de 107,7 milioane de dolari, faţă de un rezultat negativ de 13,2 milioane de dolari în trimestrul al doilea al anului trecut.
Principala cauză a pierderilor Smithfield este impactul scăderii puternice a preţurilor cărnii de porc asupra afacerilor, se arată în raportul producătorului american.
"Preţurile mult mai reduse ale cărnii de porc reflectă impactul izbucnirii pandemiei A(H1N1) de la finele trimestrului anterior, precum şi cererea mai redusă la export", a declarat directorul general al grupului, Larry Pope.
Grupul a intrat pe piaţa românească în anul 2004, când a achiziţionat firmele Agrotorvis şi Comtim Grup. Compania americană a preluat ulterior 50% din capitalul firmei de distribuţie a produselor alimentare Agroalim Distribution Bucureşti, precum şi un pachet de 50% la depozitul Frigorifer din Tulcea.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News